Firma BDO obecna jest na polskim rynku od 1991 roku. Jesteśmy jedną z pierwszych międzynarodowych firm audytorsko-doradczych. Zajmujemy V miejsce w rankingu Najlepszych Firm Audytorskich w Polsce. Od zawsze stawiamy na jakość i profesjonalizm. Wśród Klientów BDO znajdują się przedsiębiorstwa z Listy 500 Rzeczypospolitej, a także średnie firmy polskie i międzynarodowe, firmy rodzinne, spółki giełdowe oraz duże grupy kapitałowe.
Obecnie do naszego Działu Rewizji Finansowej poszukujemy osób na stanowisko:
- finansowe wsparcie w uzyskaniu kwalifikacji Biegłego Rewidenta
- możliwość budowania własnej marki pod marką BDO (m.in. publikacje w wybranych czasopismach, wystąpienia na konferencjach czy wydarzeniach branżowych)
- stałe podnoszenie poziomu wiedzy i umiejętności poprzez udział w programie dedykowanych szkoleń zawodowych, w tym szkoleń elearningowych
- uczestnictwo w wyspecjalizowanych projektach dla znanych i renomowanych Klientów
- rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku jasną i spójną ścieżkę kariery
- dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej (Medicover)
- wsparcie aktywności fizycznej (dofinansowanie do karty Multisport i świeże owoce w biurze)
- realizowanie istotnych etapów badania sprawozdania finansowego instytucji finansowanych (w tym szczególnie banków i zakładów ubezpieczeń)
- planowanie i organizowanie pracy zespołu
- wspieranie mniej doświadczonych osób z zespołu w realizacji zadań merytorycznych
- koordynowanie zespołu projektowego/zlecenia dla różnych branż
- budowanie relacji z Klientem w trakcie realizowanego badania
- rozwijanie własnej wiedzy i umiejętności merytorycznych
- doświadczenie w jednym z wyszczególnionych obszarów: badanie sprawozdań finansowych banku lub zakładu ubezpieczeń; sprawozdawczość finansowa banku lub zakładu ubezpieczeń; controlling; audyt wewnętrzny; wycena instrumentów finansowych; ocena ryzyka; wycena portfela kredytowego - tworzenie odpisów aktualizacyjnych; indywidualna ocena wniosków kredytowych
- doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych banków i/lub zakładów ubezpieczeń zgodnie z PSR lub MSSF
- znajomość zasad rachunkowości banków i zakładów ubezpieczeń
- wyższe kierunkowe wykształcenia (finanse, rachunkowość, ekonomia)
- znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację
- umiejętności organizacyjne i interpersonalne
- bardzo dobrą znajomość pakietu Ms Office
Poznaj
BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
BDO to globalna sieć firm audytorsko-doradczych. Działamy w 166 krajach i zatrudniamy ponad 115 000 ekspertów i specjalistów, dzięki którym zapewniamy naszym Klientom wyjątkową obsługę. Na polskim rynku jesteśmy obecni od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm o tym profilu. Wśród naszych Klientów są kluczowe podmioty giełdowe, duże grupy kapitałowe, a także średnie polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa oraz firmy rodzinne. Od zawsze stawiamy na wiedzę, profesjonalizm i relacje oparte na zaufaniu.