Senior Associate w Dziale Powierzchni Handlowych
Miejsce pracy: Warszawa
Praca w Dziale Powierzchni Handlowych w Colliers to nie tylko wynajem powierzchni, to możliwość uczestniczenia w wielu kreatywnych projektach działowych oraz między działowych w tym także w projektach międzynarodowych. To możliwość rozwijania się w zespołach kompetencyjnych oraz czerpanie wiedzy z innych ciekawych obszarów nieruchomości komercyjnych wychodząc poza sektor nieruchomości handlowych. To również możliwość dołączenia i rozwoju w zespole pełnym pasji, zaangażowania i stale rozwijającego obszary działania i usług. Przeczytaj i sprawdź czy to Ciebie szukamy i czy zainteresuje Cię nasza oferta.
Twój zakres obowiązków:
- Doradztwo i reprezentacja właściciela w zakresie wynajmu powierzchni handlowych;
- Doradztwo i reprezentacja marek i sieci handlowych w zakresie pozyskania i wynajmu powierzchni handlowych;
- Doradztwo przy budowaniu strategii ekspansji, tworzenia nowych koncepcji sieci handlowych oraz prowadzenie negocjacji w zakresie optymalizacji kosztów umów najmu;
- Inicjowanie, rozwój oraz udział w projektach z zakresu omnichannel
- Uczestnictwo w projektach między działowych oraz międzynarodowych ze szczególnym uwzględnieniem regionu CEE
- Aktywne poszukiwanie, identyfikowanie i kwantyfikowanie potencjału nowego biznesu;
- Uczestnictwo w prezentacjach usług oraz przetargach;
- Proponowanie i tworzenie nowych inicjatyw i rozwiązań w obszarze organizacji, biznesu, w tym w zakresie budowania wartości dla klientów;
- Współpraca i budowanie relacji biznesowych z właścicielami nieruchomości komercyjnych oraz z najemcami;
- Monitorowanie rynku i utrzymanie bieżącej wiedzy na temat sektora oraz jego uczestników;
Nasze oczekiwania:
- Przynajmniej 3 lata doświadczenia w pracy w sektorze usług B2B poparte sukcesami, sektor handlowy preferowany;
- Proaktywne podejmowanie inicjatyw rozwoju własnego;
- Gotowość na rozwój umiejętności w zakresie nowoczesnych narzędzi biznesu w oparciu o nowoczesne technologie;
- Ciekawość i otwartość na zmiany, rozwój i chęć współtworzenia przyszłości praktyk i usług w sektorze nieruchomości komercyjnych;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Bardzo dobre umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne;
- Doświadczenie w obsłudze klientów;
- Znajomość rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce;
- Wykształcenie wyższe;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym;
- Znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office;
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
Oferujemy:
- Pracę w firmie z tytułem Najlepszego Pracodawcy 2017 oraz 2019 przyznawanego przez Kincentric (dawniej AON) i Inwestor w Kapitał Ludzki oraz Inwestor w Kapitał Ludzki 2021
- Elastyczność i hybrydowy model pracy (w biurze / home office)
- Program szkoleń wewnętrznych
- Umowę o pracę, opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, dodatkowe dni urlopu dla rodziców (6 dni rocznie) oraz inne benefity
Przewidujemy 2 etapy rekrutacji:
- Spotkanie z Dyrektorem w Dziale Powierzchni Handlowych oraz Specjalistką zespołu HR
- Spotkanie z Wiceprezesem oraz szefem Działu HR