W Fera.pl kochamy zwierzęta, dlatego naszą misją jest dbanie o to, żeby każdy zwierzak był zdrowy, szczęśliwy i miał pełny brzuszek. Od momentu powstania w 2014 roku pracujemy nad tym, aby się ciągle rozwijać i wyznaczać nowe standardy w opiece nad zwierzętami.
Jesteśmy dumni z tego, że plasujemy się w czołówce największych i najszybciej rozwijających się sklepów internetowych z produktami dla zwierząt w Polsce. Dysponujemy nowoczesnym centrum logistycznym, wykorzystujemy marketing automation, big data i personalizację, co sprawie że sprzedaż online jest prowadzona bardzo efektywnie.
Z sukcesem funkcjonujemy na 12 rynkach europejskich. Dostarczamy klientom jedną z najszerszych ofert: ponad 13 000 produktów dla zwierząt, w tym 4 marki własne na wyłączność. Dążymy do jakości i doskonałości w naszej pracy i relacjach zawodowych. Stawiamy na dynamiczne i elastyczne podejście oraz na ludzi, którzy pracując z nami mają realny wpływ na przyszłość oraz ciągły rozwój firmy.
Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas celem nadrzędnym, dlatego tak bardzo cieszą nas pozytywne reakcje i opinie na temat zakupów na fera.pl. Zdobywane rokrocznie nagrody dają nam satysfakcję, ale też motywację, żeby jeszcze mocniej pracować nad tym, aby Klienci mogli nam zaufać i dlatego każdego dnia dokładamy wszelkich starań, żeby ich nigdy nie zawieść.
W związku z dynamicznym rozwojem naszych aktywności marketingowych poszukujemy osób na stanowisko
SEM Specialist
Miejsce pracy: Łódź
Twoim zadaniem będzie:
- samodzielne planowanie, koordynacja oraz analiza prowadzonych kampanii reklamowych Google Ads i Microsoft Bing na 12 rynkach Europy,
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi, które wspierają spółkę w działaniach SEM,
- konfiguracja narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics, Google Data Studio, Google Tag Manager,
- analiza prowadzonych aktywności i trendów wpływających na wyniki ruchu na stronie,
- regularna analiza działań konkurencji oraz narzędzi dostępnych na rynku,
- tworzenie rekomendacji dalszych działań.
Szukamy Ciebie, jeżeli:
- masz minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii SEM z budżetami miesięcznymi powyżej 10 tys. zł,
- dobrze znasz takie narzędzia jak Google Ads, Google Tag Manager, Google Analytics i Microsoft Bing,
- znasz i swobodnie komunikujesz się w języku angielskim,
- szukasz pracy z pogranicza marketingu i technologii.
Możemy zaoferować Ci:
- pracę w szybko rosnącej firmie e-commerce ze specjalistami, którzy chętnie przekażą swoją wiedzę,
- hybrydowy (Łódź, Wrocław) lub zdalny model pracy,
- kartę Multisport,
- prywatne ubezpieczenie i opiekę zdrowotną,
- elastyczny grafik pracy.