Dla naszego klienta, firmy świadczącej usługi księgowe i biznesowe, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
SEM Manager: Marin, DoubleClick Search API, Ignition One, Upcast
miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Współpraca z agencjami świadczącymi usługi SEM.
- Zarządzanie projektami SEM - przygotowanie, optymalizacja, kontrola i raportowanie przebiegu kampanii reklamowych w wyszukiwarkach oraz social media.
- Realizacja długofalowych strategii oraz taktyki obecności marek w wyszukiwarkach, sieciach kontekstowych i social media.
- Zwiększanie wartości biznesu za pomocą projektów SEM.
- Bieżąca analiza i monitoring nowych tendencji występujących na rynku marketingu wyszukiwarek.
- Prowadzenie i nadzorowanie projektów New Business.
Wymagania:
- Min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku SEM Manager (warunek konieczny).
- Praktyczna wiedza na temat przygotowania, realizacji, optymalizacji, raportowania i analizy kampanii SEM.
- Świetna znajomość mechanizmów działających w kampaniach performance: sposobów pozyskiwania leadów, współczynników konwersji, modeli sprzedaży, KPI.
- Aktualna wiedza w zakresie systemów i narzędzi stosowanych w kampaniach performance, m.in. Marin, DoubleClickSearch, Ignition One, Upcast.
- Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku(mile widziane).
- Umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej.
- Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji.
- Wysoka kultura osobista i komunikatywność.
- Odpowiedzialność i zaangażowanie w realizowaniu przydzielanych zadań.
- Doskonała znajomość Google Adwords, Facebook Power Editor oraz Google Analytics.
Proponujemy:
- Udział w realizacji ciekawych projektów.
- Dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań na rynku cyfrowej komunikacji.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Przyjazną i swobodną atmosferę pracy w młodym ambitnym zespole.
- Możliwość rozwoju w ramach struktury firmy.
- Pakiet prywatnej opieki medycznej.