Ogłoszenie numer: 6996492, z dnia 2022-06-02
Firma działa na polskim rynku od 1995 roku. Jej korzenie sięgają Gospodarstwa Rolnego, które zajmowało się hodowlą indyka rzeźnego, a z czasem rozpoczęło indywidualny ubój i hurtową sprzedaż elementów indyczych. Dynamiczny rozwój Gospodarstwa Rolnego doprowadził do wyodrębnienia się firmy jako samodzielnej ubojni, która w chwili obecnej dzięki swej determinacji prężnie działa na rynku ciągle rozwijając się i bogacąc o nowe doświadczenia. Firma posiada fermy, gdzie hodowane są indyki i rzeźne dla własnych potrzeb. Rozpoczynając swą działalność firma liczyła się z istniejącą konkurencją oraz koniecznością ciągłych inwestycji mających na celu w jak najwyższym stopniu zaspokojenie potrzeb swych odbiorców. Sukcesem ogromnych nakładów inwestycyjnych dla naszego przedsiębiorstwa było otrzymanie decyzji z dnia 1 lipca 2004 roku Państwowego Lekarza Weterynarii w Tarnowskich Górach dotyczącej pozwolenia na handel na rynki państw członkowskich Unii Europejskiej.
Sekretarz / Sekretarka
Miejsce pracy: Wieszowa
Nr Ref.: 665654757
Opis stanowiska
- kompleksowa obsługa administracyjno-biurowa sekretariatu firmy,
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- obsługa poczty elektronicznej,
- koordynacja obiegu dokumentów,
- sporządzanie drobnych pism,
- kompletowanie i wysyłanie pism pocztą,
- prowadzenie kalendarza spotkań,
- kontakt z klientami oraz organami administracji publicznej,
- obsługa spotkań,
- współpraca z dostawcami usług,
- zagadnienia związane z BDO.
Wymagania
- min. wykształcenie średnie
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- prawo jazdy kat. B
- bardzo dobra organizacja własnej pracy,
- umiejętność pracy zespołowej,
- dyspozycyjność (praca od poniedziałku do piątku w godz. 08.00-16.00),
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,
- mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Oferujemy
- umowę o pracę,
- ubezpieczenie grupowe,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- otwarte i wspierające środowisko pracy.