Burmistrz Miasta Marki ogłasza się nabór kandydatów ba stanowisko urzędnicze:
Sekretarz Miasta
Miejsce pracy: Marki
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- nadzór na organizacją pracy i usprawnieniem pracy Urzędu
- nadzór nad powierzonymi komórkami organizacyjnymi Urzędu
- prowadzenie spraw związanych z organizacją kadr
- wnioskowanie do Burmistrza w sprawach awansowania, nagradzania i udzielania kar
- wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa
- wykonywanie zadań określonych pełpomocnictwami i upoważnianiami udzielonymi przez Burmistrza
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- spełnienie warunków określonych w art. 6 ust. 1,3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202):
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
- kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- co najmniej 4 letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej 2 letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej 4 letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych;
- brak przynależności do partii politycznych,
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie następujących ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks wyborczy, Kodeks pracy oraz Instrukcja Kancelaryjna.
- umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
- umiejętność analitycznego myślenia, koncentracji oraz pracy pod presą czasu,
- wysoka kultura osobista,
- prawo jazdy kat. B
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność interpretacji przepisów prawa z zastosowaniem w praktyce,
- zdolności analityczne i koncepcyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy,
- samodzielność, kreatywność, obowiązkowość i dyspozycyjność w wykonywaniu zadań,
- odporność na stres.
Warunki pracy:
- wymiar czasu pracy na pełen etat - obowiązująca 8-mio godzinna dobowa i 40-sto godzinna tygodniowa norma czasu pracy w przeciętnie 5-dniowym tygodniu pracy w przyjętym okresie rozliczeniowym
- miejsce pracy - Urząd Miasta Marki, Marki, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 95 oraz teren miasta Marki,
- specyfika pracy- praca przy komputerze oraz w terenie,
- u pracodawcy jest tworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
Wymagane dokumenty
- CV, list motywacyjny i kwestionariusz osobowy (Zał. Nr 1),
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych oraz o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem są du za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (Zał. Nr 2),
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (Zał. Nr 3).
Załączniki do pobrania na stronie:
www.bip.marki.pl