- obsługa biura podatkowego
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- posługiwanie się systemem PROK-SYS
- obsługa urządzeń techniczno biurowej (faks, komputer, kserokopiarka, skaner)
- prace przy archiwizowaniu akt ( porządkowanie dokumentacji, nanoszenie na spisy zdawczo-odbiorcze, przygotowywanie materiałów do Archiwum Państwowego
- wykonywanie innych czynności kancelaryjno-biurowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Oława
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,4 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Adres:
3-go Maja 1, 55-200 Oława, powiat: oławski, woj: dolnośląskie
Dane kontaktowe:
Powiatowy Urząd Pracy w Oławie Doradca klienta 713139652
Sposób kontaktu:
za pośrednictwem urzędu
Wymagane dokumenty:
cv, list motywacyjny
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oławie
Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Instytutu Fizyki Teoretycznej. Obsługa poczty tradycyjnej/e-mail oraz dokumentacji zgodnie z obowiązującą instrukcja kancelaryjną. Przygotowywanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: kompleksowe administrowanie korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną Spółki; obsługa logistyczna zebrań oraz spotkań Prezesa Zarządu odbywających się w siedzibie firmy; przygotowywanie zestawień, rejestrów, raportów oraz prezentacji na potrzeby Zarządu;...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację całokształtu zadań związanych z pełnieniem funkcji Asystenta/Asystentki Dziekana Wydziału. Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu Dziekana Wydziału, organizacja spotkań i prowadzenie...
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Co będzie należeć do Twoich obowiązków: obsługa administracyjna biura, pełne zarządzanie korespondencją pocztową e-mail/ tradycyjną / kurierską, wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego współpraca z działem księgowości w zakresie wprowadzanych do systemu dokumentów i ich...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Główne obowiązki: Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie; Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; Zapewnianie sprawnego działania i organizacji biura Centrali; Obsługa biura sekretariatu i przyjmowanie Gości; Wsparcie Kierownika Biura Zarządu oraz Zarządu; Organizacja...
starszy specjalista (senior) / menedżer umowa o pracę pełny etat 31,00 - 34,00 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja kalendarza spotkań Zarządu. Bezpośrednie wsparcie i współpraca z Prezesem Zarządu. Organizowanie podróży służbowych w kraju i poza granicami (rezerwacja lotów, hoteli, restauracji wynajem samochodów etc.) Organizację imprez firmowych...
asystent umowa zlecenie / na zastępstwo pełny etat
4 dni
Opis stanowiska Prowadzenie sekretariatu centrali Spółki; Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych; Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, organizowanie obiegu korespondencji w Spółce; Dokonywanie zakupów na potrzeby biura Spółki; Organizowanie podróży i...
Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie; przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej; obsługa zebrań oraz spotkań...
specjalista junior / mid umowa o pracę tymczasową pełny etat 28,10 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Obsługa klientów Sprawdzanie dokumentów; Informowanie oraz kierowanie do stanowisk; Pomoc w obsłudze kolejkomatu;
specjalista junior / mid umowa o pracę tymczasową pełny etat 28,10 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Powitanie klienta, kierowanie ruchem klientów, Weryfikacja kompletności dokumentów, Udzielanie informacji klientom, Kierowanie do stanowisk, Wspomaganie w obsłudze kolejkomatu.