Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik sekretariatu medycznego

    Szpital Specjalistyczny w Pile   Piła    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zarządzanie dokumentacją medyczną, Obsługa systemów informatycznych Rozliczanie procedur medycznych; Prowadzenie kolejki oczekujących zgodnie z wytycznymi NFZ; Przygotowywanie oraz obsługa korespondencji;
  • Sekretarka medyczna

    Szpital Specjalistyczny w Pile   Piła    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Kompletowanie i porządkowanie dokumentacji medycznej, Obsługa systemów informatycznych oraz zewnętrznych aplikacji sprawozdawczych, Rozliczanie procedur medycznych pod kierunkiem bezpośredniego przełożonego, Prowadzenie kolejki oczekujących zgodnie z wytycznymi NFZ, Prowadzenie...
  • Pracownik Sekretariatu

    Staff Partners   Warszawa, Wilanów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat   35,00 zł brutto/godz.
    4 dni
    Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu – odbieranie/łączenie telefonów oraz przyjmowanie gości; obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej; organizacja spotkań; organizacja podróży służbowych pracowników firmy; współpraca z firmami kurierskimi, cateringowymi, dostawcami...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Sekretarka

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Kraków, ul. Zawiła 56    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie; przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej; obsługa zebrań oraz spotkań...
  • Referent / Specjalista administracyjny w Centrum Rozwoju Artysty

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Do obowiązków będzie należało m.in.: organizacja projektów rozwojowych i szkoleniowych realizowanych w ramach Centrum Rozwoju Artysty, w tym w ramach Biura Karier, przygotowywanie dokumentacji dotyczącej projektów (m.in. umów cywilnoprawnych, zamówień do podwykonawców, regulaminów,...
  • Referent / Specjalista administracyjny związany z dydaktyką w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie wszelkich spraw związanych z tokiem studiów, w tym m. in.: z rekrutacją na studia, przenoszeniem się i opuszczaniem Akademii przez studentów, sesjami egzaminacyjnymi, zakończeniem studiów, sporządzanie planów i analiz...
  • Starszy Referent w Dziale Zakupów

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Realizowanie zapotrzebowań wpływających z jednostek organizacyjnych UWr. (min. zakupy artykułów spożywczych, środków czystości, wody, AGD, tekstyliów, sprzętu biurowego, mebli). Tworzenie...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków pracownika m.in.: obsługa kancelaryjno - administracyjna dziekanatu; prowadzenie ewidencji i rozliczanie rachunków w oparciu o umowy cywilnoprawne; rozliczanie godzin ponadwymiarowych nauczycieli akademickich oraz praktyk studenckich; przygotowanie i rejestrowanie wniosków;...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
Zobacz więcej ofert pracy

Sekretarka

Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji
Poznań
specjalista junior / mid / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
218 dni temu
Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu poszukuje osoby na stanowisko 
Sekretarki w Poznańskim Parku Technologiczno-Przemysłowym.
Sekretarka w Poznańskim Parku
Technologiczno-Przemysłowym
Miejsce pracy: Poznań
Zadania główne:
  • odbieranie telefonów wykonywanie czynności w ramach współpracy ze specjalistami ds. zamówień publicznych,
  • przygotowywanie, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w sprawie zamówień publicznych, wyszukiwanie ogłoszeń w sprawie najmu powierzchni biurowych,
  • przygotowywanie ofert, kalkulacji dotyczących najmu,
  • prowadzenie w imieniu Pracodawcy negocjacji, rozmów, prezentacji nieruchomości i korespondencji z potencjalnymi najemcami,
  • uczestniczenie w tworzeniu projektów umów najmu oraz zgłaszanie w tym zakresie uwag i przekazywanie niezbędnych informacji,
  • stały kontakt z najemcami z obszaru inkubacyjnego i technologicznego, utrzymywanie dobrych relacji z najemcami,
  • dbanie o stworzenie warunków sprawnego funkcjonowania inkubatora na rzecz innych przedsiębiorców,
  • inicjowanie i realizowanie współpracy z instytucjami z otoczenia inkubatora,
  • pozyskiwanie klientów na wynajem sal konferencyjnych i szkoleniowych Parku Technologicznego,
  • sporządzanie harmonogramu najmu sal konferencyjnych i szkoleniowych,
  • czuwanie nad prawidłowym, zgodnym z harmonogramem funkcjonowaniem sal konferencyjnych i szkoleniowych,
  • przygotowywanie rozliczeń zużycia mediów przez najemców zgodnie z zapisami umów najmu,
  • stała współpraca z działem księgowości, przekazywanie danych z umów najmu w celu wystawiania faktur, wystawiania faktur korygujących, itp.,
  • aktualizacja oferty na stronie internetowej,
  • dbanie o przechowywanie dokumentacji w miejscu niedostępnym dla osób do tego niepowołanych,
  • realizacja wszystkich innych zadań zleconych przez Zarząd Spółki.
Zadania pomocnicze/dodatkowe:
  • sporządzanie projektów pism dla Pracodawcy oraz innych wskazanych przez Pracodawcę dokumentów,
  • prowadzenie w imieniu Pracodawcy rozmów oraz wszelkiej korespondencji z kontrahentami Pracodawcy oraz innymi wskazanymi przez Pracodawcę podmiotami, według każdorazowo przedstawionych przez Pracodawcę założeń,
  • przekazywanie Pracodawcy niezwłocznie niezbędnych informacji oraz innym upoważnionym przez Pracodawcę pisemnie osobom,
  • umawianie terminów, w tym w szczególności terminów spotkań, dla Pracodawcy oraz wskazanych przez Pracodawcę osób i ich odnotowywanie w kalendarzach,
  • odbieranie wiadomości przesyłanych Pracodawcy w formie elektronicznej oraz przekazywanie niezwłocznie Pracodawcy uzyskanych w związku z tym informacji,
  • informowanie Pracodawcy lub innej upoważnionej przez Pracodawcę pisemnie osoby o wszelkich przypadkach naruszenia dostępu do dokumentacji Pracodawcy przez niepowołane do tego osoby,
  • przygotowywanie oraz prowadzenie wszelkich postępowań dotyczących zawieranych przez Pracodawcę umów (na zasadach i w trybie obowiązującym Pracodawcę, w tym zgodnie z obowiązującymi regulaminami lub ewentualnie w trybie ustawowym),
  • dbanie o prowadzenie i przechowywanie wszelkiej dokumentacji Pracodawcy, w tym w szczególności protokołów i uchwał z posiedzeń Zgromadzenia wspólników, zarządów oraz Rad nadzorczych, umów (w tym prowadzenie numeracji) w miejscu niedostępnym dla osób do tego niepowołanych.
Wymagane doświadczenie:
  • doświadczenie w pracy z klientem,
  • doświadczenie w pozyskiwaniu klientów,
  • doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji Pracodawcy.
  • min. wykształcenie: wyższe
Umiejętności zawodowe:
  • obsługa klienta,
  • prowadzenie dokumentacji
Miejsce, termin i sposób składania ofert:
  • Każdy z kandydatów/ek winien złożyć ofertę zawierającą min.:
    • oświadczenie potwierdzające, że kandydat jest obywatelem polskim*, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, posiada kwalifikacje wymagane do wykonywania pracy na stanowisku sekretarki w Poznańskiem Parku Technologiczno-Przemysłowym, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    • *kandydat/ka nieposiadający polskiego obywatelstwa, winien posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną odpowiednim dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej oraz dokument potwierdzający jego prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej.
    • list motywacyjny;
    • życiorys (curriculum vitae);
    • dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie;
  • Termin składania ofert: do dnia 22.04.2024 r., do godziny 16.00.
  • Miejsce i sposób składania ofert:
    • oferty można złożyć w wersji papierowej: osobiście w sekretariacie Wielkopolskiego Centrum Wspierania Inwestycji Sp. z o.o. z/s 61-441 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 406 lub listownie na powyższy adres;
    • oferty mogą być również przesyłane za pomocą przycisku aplikowania.
 

Podobne oferty

  • Pracownik sekretariatu medycznego

    Szpital Specjalistyczny w Pile   Piła    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zarządzanie dokumentacją medyczną, Obsługa systemów informatycznych Rozliczanie procedur medycznych; Prowadzenie kolejki oczekujących zgodnie z wytycznymi NFZ; Przygotowywanie oraz obsługa korespondencji;
  • Sekretarka medyczna

    Szpital Specjalistyczny w Pile   Piła    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Kompletowanie i porządkowanie dokumentacji medycznej, Obsługa systemów informatycznych oraz zewnętrznych aplikacji sprawozdawczych, Rozliczanie procedur medycznych pod kierunkiem bezpośredniego przełożonego, Prowadzenie kolejki oczekujących zgodnie z wytycznymi NFZ, Prowadzenie...
  • Pracownik Sekretariatu

    Staff Partners   Warszawa, Wilanów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat   35,00 zł brutto/godz.
    4 dni
    Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu – odbieranie/łączenie telefonów oraz przyjmowanie gości; obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej; organizacja spotkań; organizacja podróży służbowych pracowników firmy; współpraca z firmami kurierskimi, cateringowymi, dostawcami...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Sekretarka

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Kraków, ul. Zawiła 56    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie; przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej; obsługa zebrań oraz spotkań...
  • Referent / Specjalista administracyjny w Centrum Rozwoju Artysty

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Do obowiązków będzie należało m.in.: organizacja projektów rozwojowych i szkoleniowych realizowanych w ramach Centrum Rozwoju Artysty, w tym w ramach Biura Karier, przygotowywanie dokumentacji dotyczącej projektów (m.in. umów cywilnoprawnych, zamówień do podwykonawców, regulaminów,...
  • Referent / Specjalista administracyjny związany z dydaktyką w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie wszelkich spraw związanych z tokiem studiów, w tym m. in.: z rekrutacją na studia, przenoszeniem się i opuszczaniem Akademii przez studentów, sesjami egzaminacyjnymi, zakończeniem studiów, sporządzanie planów i analiz...
  • Starszy Referent w Dziale Zakupów

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Realizowanie zapotrzebowań wpływających z jednostek organizacyjnych UWr. (min. zakupy artykułów spożywczych, środków czystości, wody, AGD, tekstyliów, sprzętu biurowego, mebli). Tworzenie...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków pracownika m.in.: obsługa kancelaryjno - administracyjna dziekanatu; prowadzenie ewidencji i rozliczanie rachunków w oparciu o umowy cywilnoprawne; rozliczanie godzin ponadwymiarowych nauczycieli akademickich oraz praktyk studenckich; przygotowanie i rejestrowanie wniosków;...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...