Sekretarka
W TRÓJMIEŚCIE
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu,
- Przygotowywanie dokumentacji, materiałów na spotkania, pism, prezentacji, zestawień na potrzeby Zarządu,
- Organizacja spotkań oraz podróży służbowych,
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu,
- Dbałość o pozytywny wizerunek firmy i życzliwa obsługa gości,
- Współpraca z instytucjami oraz firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi dla Firmy,
- Realizacja zadań administracyjno-organizacyjnych związanych z prowadzeniem biura
- Obsługa urządzeń biurowych,
- Obsługa skrzynki e-mail sekretariatu
- Przyjmowanie poczty papierowej, otwieranie, skanowanie
- Rozdzielanie poczty papierowej do odpowiednich osób
- Skanowanie, pakowanie, adresowanie kopert korespondencji wychodzącej.
- Zaopatrzenie biura w artykuły biurowe oraz sanitarne
- Robienie zakupów okolicznościowych
- Wykonywanie obowiązków zleconych przez przełożonego w zakresie spraw administracyjno-organizacyjnych.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe z zakresu administracji lub zarządzania
- Doświadczenie w biurze na podobnym stanowisku,
- Znajomość środowiska MS Windows z pakietem Office,
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych: ksero, skaner
- Umiejętność planowania i organizacji pracy,
- Samodzielność, dokładność oraz umiejętność analitycznego myślenia,
- Dyspozycyjność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki, umiejętność pracy zespołowej,
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Radzenie sobie z emocjami - odporność na stres
- Wysoka kultura osobista i komunikatywność,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
Oferujemy:
- odpowiedzialne stanowisko, które daje realny udział w tworzeniu strategii firmy
- atrakcyjne wynagrodzenie
- umowę o pracę /kontrakt menadżerski
- stabilne i uczciwe warunki zatrudnienia
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- profesjonalny sprzęt służbowy
- możliwość zatrudnienia od zaraz