Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu – odbieranie/łączenie telefonów oraz przyjmowanie gości; obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej; organizacja spotkań; organizacja podróży służbowych pracowników firmy; współpraca z firmami kurierskimi, cateringowymi, dostawcami...
Główny zakres obowiązków: rejestrowanie oraz dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej ze Spółki przygotowanie korespondencji do wysyłki pocztowej współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie usług pocztowych przygotowanie i wysyłka korespondencji pocztą kurierską...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Obowiązki administratora: Obsługa klientów i prowadzenie rejestracji ich wizyt. Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości w systemie CRM. Witacie klientów i realizacja płatności. Przygotowywanie kawy dla klientów, tworzenie ciepłej atmosfery w salonie. Dbanie o komfort i wygodę naszych klientów.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Obowiązki administratora: Obsługa klientów i prowadzenie rejestracji ich wizyt. Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości w systemie CRM. Witacie klientów i realizacja płatności. Przygotowywanie kawy dla klientów, tworzenie ciepłej atmosfery w salonie. Dbanie o komfort i wygodę naszych klientów.
asystent umowa o pracę / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: kompleksowe administrowanie korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną Spółki; obsługa logistyczna zebrań oraz spotkań Prezesa Zarządu odbywających się w siedzibie firmy; przygotowywanie zestawień, rejestrów, raportów oraz prezentacji na potrzeby Zarządu;...
Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie; przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej; obsługa zebrań oraz spotkań...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
codzienna organizacja pracy sekretariatu, zarządzanie korespondencją, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura, wspomaganie pracy firmy poprzez organizowanie spotkań i zarządzanie kalendarzem, organizacja wyjazdów służbowych pracowników (rezerwacja hoteli, lotów, wynajem samochodów).
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Zakres obowiązków pracownika m.in.: obsługa administracyjna Dziekanów i Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej; obsługa kancelaryjna Działu Nauczania i Spraw Studenckich, Dziekanów, Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej (m.in. rejestracja poczty przychodzącej i...
Mar-bud spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Budownictwo spółka komandytowa
Warszawa
asystent
umowa o pracę
praca stacjonarna
1154 dni temu
Mar-Bud Sp. z o.o. Budownictwo Sp. k. to firma z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku budowlanym, realizująca inwestycje budowlane w systemie generalnego wykonawstwa, zatrudniająca własny wykwalifikowany zespół wykonawczy.
W związku z dynamicznym rozwojem Spółki poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko:
Sekretarka
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m. in. za:
prowadzenie kalendarza Przełożonego
zapewnienie przepływu informacji pomiędzy Przełożonym a innymi komórkami organizacyjnymi w firmie
przygotowywanie dokumentów na zlecenie Przełożonego
przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji
organizacja spotkań i posiedzeń
kontakty z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi
organizowanie krajowych i zagranicznych podróży, rozliczanie delegacji
tłumaczenia ustne i pisemne
podejmowanie gości, dbałość o wyposażenie i estetykę sekretariatu
Oczekiwania dotyczące kandydatów:
doświadczenie na stanowisku asystentki minimum 2 lata
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min B2) – warunek konieczny
wykształcenie wyższe (administracyjne lub prawnicze)
Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu – odbieranie/łączenie telefonów oraz przyjmowanie gości; obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej; organizacja spotkań; organizacja podróży służbowych pracowników firmy; współpraca z firmami kurierskimi, cateringowymi, dostawcami...
Główny zakres obowiązków: rejestrowanie oraz dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej ze Spółki przygotowanie korespondencji do wysyłki pocztowej współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie usług pocztowych przygotowanie i wysyłka korespondencji pocztą kurierską...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Obowiązki administratora: Obsługa klientów i prowadzenie rejestracji ich wizyt. Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości w systemie CRM. Witacie klientów i realizacja płatności. Przygotowywanie kawy dla klientów, tworzenie ciepłej atmosfery w salonie. Dbanie o komfort i wygodę naszych klientów.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Obowiązki administratora: Obsługa klientów i prowadzenie rejestracji ich wizyt. Obsługa połączeń telefonicznych i wiadomości w systemie CRM. Witacie klientów i realizacja płatności. Przygotowywanie kawy dla klientów, tworzenie ciepłej atmosfery w salonie. Dbanie o komfort i wygodę naszych klientów.
asystent umowa o pracę / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: kompleksowe administrowanie korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną Spółki; obsługa logistyczna zebrań oraz spotkań Prezesa Zarządu odbywających się w siedzibie firmy; przygotowywanie zestawień, rejestrów, raportów oraz prezentacji na potrzeby Zarządu;...
Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie; przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej; obsługa zebrań oraz spotkań...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
codzienna organizacja pracy sekretariatu, zarządzanie korespondencją, dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura, wspomaganie pracy firmy poprzez organizowanie spotkań i zarządzanie kalendarzem, organizacja wyjazdów służbowych pracowników (rezerwacja hoteli, lotów, wynajem samochodów).
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Zakres obowiązków pracownika m.in.: obsługa administracyjna Dziekanów i Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej; obsługa kancelaryjna Działu Nauczania i Spraw Studenckich, Dziekanów, Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej (m.in. rejestracja poczty przychodzącej i...