Najnowsze oferty pracy

  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Pracownik sekretariatu medycznego

    Szpital Specjalistyczny w Pile   Piła    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zarządzanie dokumentacją medyczną, Obsługa systemów informatycznych Rozliczanie procedur medycznych; Prowadzenie kolejki oczekujących zgodnie z wytycznymi NFZ; Przygotowywanie oraz obsługa korespondencji;
  • Pracownik Sekretariatu

    Staff Partners   Warszawa, Wilanów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat   35,00 zł brutto/godz.
    4 dni
    Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu – odbieranie/łączenie telefonów oraz przyjmowanie gości; obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej; organizacja spotkań; organizacja podróży służbowych pracowników firmy; współpraca z firmami kurierskimi, cateringowymi, dostawcami...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Sekretarka

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Kraków, ul. Zawiła 56    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie; przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej; obsługa zebrań oraz spotkań...
  • Referent / Specjalista administracyjny w Centrum Rozwoju Artysty

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Do obowiązków będzie należało m.in.: organizacja projektów rozwojowych i szkoleniowych realizowanych w ramach Centrum Rozwoju Artysty, w tym w ramach Biura Karier, przygotowywanie dokumentacji dotyczącej projektów (m.in. umów cywilnoprawnych, zamówień do podwykonawców, regulaminów,...
  • Referent / Specjalista administracyjny związany z dydaktyką w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie wszelkich spraw związanych z tokiem studiów, w tym m. in.: z rekrutacją na studia, przenoszeniem się i opuszczaniem Akademii przez studentów, sesjami egzaminacyjnymi, zakończeniem studiów, sporządzanie planów i analiz...
  • Starszy Referent w Dziale Zakupów

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Realizowanie zapotrzebowań wpływających z jednostek organizacyjnych UWr. (min. zakupy artykułów spożywczych, środków czystości, wody, AGD, tekstyliów, sprzętu biurowego, mebli). Tworzenie...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków pracownika m.in.: obsługa kancelaryjno - administracyjna dziekanatu; prowadzenie ewidencji i rozliczanie rachunków w oparciu o umowy cywilnoprawne; rozliczanie godzin ponadwymiarowych nauczycieli akademickich oraz praktyk studenckich; przygotowanie i rejestrowanie wniosków;...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
Zobacz więcej ofert pracy

Sekretarka

TER Enterprises
Gdańsk
praca stacjonarna
3830 dni temu

Reprezentujemy osoby fizyczne i prawne w zakresie dochodzenia odszkodowań od zakładów ubezpieczeń. W imieniu poszkodowanych występujemy w sprawach dotyczących likwidacji szkód osobowych (uszkodzenie ciała, rozstrój zdrowia, śmierć osoby bliskiej). Pomagamy w sprawach spornych związanych z zaniżeniem odszkodowania lub odmową wypłaty.



Sekretarka



Miejsce pracy: Gdańsk



Zadania:

    Prowadzenie sekretariatu:

    • obsługa rozmów telefonicznych i klientów,
    • nadzór na obiegiem dokumentów,
    • sporządzanie i redagowanie pism,
    • zaopatrzenie w materiały biurowe, dbałość o urządzenia biurowe,
    • wsparcie zewnętrznej firmy księgowej i BHiP,
    • organizacja szkoleń wewnętrznych,
    • prowadzenie raportu kasowego.

    Wsparcie dla Dyrekcji:

    • przygotowywanie i organizowanie spotkań, konferencji,
    • rozliczanie delegacji służbowych,
    • terminowe przygotowywanie raportów, zestawień i analiz,
    • inne prace zlecone.
Wymagania:
    • wykształcenie wyższe (preferowane administracja, prawo, zarządzanie),
    • minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku sekretarki,
    • doskonałe umiejętności interpersonalne oraz komunikacyjne,
    • zdyscyplinowanie, punktualność,
    • podzielność uwagi,
    • wysoka kultura osobista,
    • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
    • zaangażowanie w pracę,
    • miłe i pozytywne nastawienie do pracowników, pracy i otoczenia firmy,
    • biegła obsługa programów MS Office i urządzeń biurowych,
    • czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
    • pracę w rozwijającej się firmie,
    • korzystny system wynagrodzeń,
    • możliwości rozwoju zawodowego, bezpłatne szkolenia, w tym studia podyplomowe.

Prosimy o dodanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z prowadzoną rekrutacją na stanowisko. Podstawą prawną przetwarzania jest zgoda osoby, której dane dotyczą z art. 6 ust. 1 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ich niepodanie uniemożliwi prawidłowego przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Administratorem danych osobowych jest TER Enterprises, Tomasz Rosa. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@gdpm.pl. Odbiorcami danych w rozumieniu mogą być podmioty podmioty świadczące obsługę techniczną i technologiczną w związku z prowadzeniem procesu rekrutacyjnego. Dane osobowe będą przechowywane przez okres maksymalnie 6 miesięcy od zakończenia rekrutacji na dane stanowisko pracy. Każdy ma prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawie do przenoszenia danych. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być wycofana w każdym czasie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podmiot danych może wnieść skargę do odpowiedniego organu nadzorczego. Administrator danych osobowych nie zamierza stosować technik zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.”

 

Podobne oferty

  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Pracownik sekretariatu medycznego

    Szpital Specjalistyczny w Pile   Piła    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zarządzanie dokumentacją medyczną, Obsługa systemów informatycznych Rozliczanie procedur medycznych; Prowadzenie kolejki oczekujących zgodnie z wytycznymi NFZ; Przygotowywanie oraz obsługa korespondencji;
  • Pracownik Sekretariatu

    Staff Partners   Warszawa, Wilanów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat   35,00 zł brutto/godz.
    4 dni
    Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu – odbieranie/łączenie telefonów oraz przyjmowanie gości; obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej; organizacja spotkań; organizacja podróży służbowych pracowników firmy; współpraca z firmami kurierskimi, cateringowymi, dostawcami...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Sekretarka

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Kraków, ul. Zawiła 56    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie; przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej; obsługa zebrań oraz spotkań...
  • Referent / Specjalista administracyjny w Centrum Rozwoju Artysty

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Do obowiązków będzie należało m.in.: organizacja projektów rozwojowych i szkoleniowych realizowanych w ramach Centrum Rozwoju Artysty, w tym w ramach Biura Karier, przygotowywanie dokumentacji dotyczącej projektów (m.in. umów cywilnoprawnych, zamówień do podwykonawców, regulaminów,...
  • Referent / Specjalista administracyjny związany z dydaktyką w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie wszelkich spraw związanych z tokiem studiów, w tym m. in.: z rekrutacją na studia, przenoszeniem się i opuszczaniem Akademii przez studentów, sesjami egzaminacyjnymi, zakończeniem studiów, sporządzanie planów i analiz...
  • Starszy Referent w Dziale Zakupów

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Realizowanie zapotrzebowań wpływających z jednostek organizacyjnych UWr. (min. zakupy artykułów spożywczych, środków czystości, wody, AGD, tekstyliów, sprzętu biurowego, mebli). Tworzenie...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków pracownika m.in.: obsługa kancelaryjno - administracyjna dziekanatu; prowadzenie ewidencji i rozliczanie rachunków w oparciu o umowy cywilnoprawne; rozliczanie godzin ponadwymiarowych nauczycieli akademickich oraz praktyk studenckich; przygotowanie i rejestrowanie wniosków;...
  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...