Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Instytutu Fizyki Teoretycznej. Obsługa poczty tradycyjnej/e-mail oraz dokumentacji zgodnie z obowiązującą instrukcja kancelaryjną. Przygotowywanie...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację całokształtu zadań związanych z pełnieniem funkcji Asystenta/Asystentki Dziekana Wydziału. Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu Dziekana Wydziału, organizacja spotkań i prowadzenie...
starszy specjalista (senior) / menedżer umowa o pracę pełny etat 31,00 - 34,00 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja kalendarza spotkań Zarządu. Bezpośrednie wsparcie i współpraca z Prezesem Zarządu. Organizowanie podróży służbowych w kraju i poza granicami (rezerwacja lotów, hoteli, restauracji wynajem samochodów etc.) Organizację imprez firmowych...
Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Typowe zadania związane z działaniem sekretariatu jednostki organizacyjnej w uczelni wyższej, w tym: Bieżące sprawy, w tym na przykład przygotowanie pism, rozliczeń finansowych, umów,...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Główne obowiązki: Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie; Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; Zapewnianie sprawnego działania i organizacji biura Centrali; Obsługa biura sekretariatu i przyjmowanie Gości; Wsparcie Kierownika Biura Zarządu oraz Zarządu; Organizacja...
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Poszukujemy pracownika sekretariatu kancelarii prawnej, który dołączy do naszego zespołu i wesprze nas w prowadzeniu kancelarii. odbiór, segregacja i rozdzielanie korespondencji zgodnie z wyznaczonymi schematami wraz z codzienną obsługą korespondencji wychodzącej; przygotowywanie prostych...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
OPIS ZADAŃ/ STANOWISKA PRACY: prowadzenie sekretariatu oddziału, prowadzenie rozmów telefonicznych oraz przyjmowanie gości, redagowanie korespondencji, sprawozdań i opracowań, prowadzenie ewidencji dokumentów korespondencji, przygotowanie tłumaczeń korespondencji i dokumentacji,...
asystent umowa zlecenie / na zastępstwo pełny etat
4 dni
Opis stanowiska Prowadzenie sekretariatu centrali Spółki; Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych; Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, organizowanie obiegu korespondencji w Spółce; Dokonywanie zakupów na potrzeby biura Spółki; Organizowanie podróży i...
Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie; przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej; obsługa zebrań oraz spotkań...
Budimex S.A. jest liderem wśród pracodawców branży budowlanej - organizacją z wieloletnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku.
Mając status generelnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
Zatrudniamy w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
W związku z realizowanymi projektami do zespołu budownictwa infrastrukturalnego poszukujemy osób na stanowisko:
Sekretarka
Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław
Co będzie należeć do Twoich obowiązków?
organizacja pracy sekretariatu budowy,
koordynowanie obiegu dokumentów na budowie,
organizacja spotkań służbowych i narad,
bieżąca współpraca z zespołem.
Czego od Ciebie oczekujemy?
doświadczenia na podobnym stanowisku,
znajomości obsługi pakietu MS Office i urządzeń biurowych,
komunikatywności,
dobrej organizacji czasu pracy,
rzetelności i odpowiedzialności.
Co możemy Ci zaoferować?
system premiowy
dzień wolny w urodziny
ubezpieczenie na życie
prywatna opieka medyczna
sekcje sportowe
kursy językowe
szkolenia dla pracowników
wolontariat pracowniczy
wymiany międzynarodowe
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.
Jesteśmy prestiżową firmą budowlaną o wieloletnim doświadczeniu i stabilnej pozycji na rynku. Należymy do hiszpańskiej grupy Ferrovial, jednej z największych firm działających w sektorze infrastruktury na świecie. Marka Budimex to ponad 45-letnia obecność w branży. Zdobyte w tym okresie know-how oraz stabilność finansowa gwarantują rzetelne i zawsze na najwyższym poziomie wykonanie zleconych prac oraz terminowość realizacji. Budimex nie tylko buduje, jest też partnerem dla swoich klientów – jako firma inżynierska rozwiązuje ich problemy, pomaga optymalizować koszty i udoskonala projekty.
Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Instytutu Fizyki Teoretycznej. Obsługa poczty tradycyjnej/e-mail oraz dokumentacji zgodnie z obowiązującą instrukcja kancelaryjną. Przygotowywanie...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację całokształtu zadań związanych z pełnieniem funkcji Asystenta/Asystentki Dziekana Wydziału. Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu Dziekana Wydziału, organizacja spotkań i prowadzenie...
starszy specjalista (senior) / menedżer umowa o pracę pełny etat 31,00 - 34,00 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja kalendarza spotkań Zarządu. Bezpośrednie wsparcie i współpraca z Prezesem Zarządu. Organizowanie podróży służbowych w kraju i poza granicami (rezerwacja lotów, hoteli, restauracji wynajem samochodów etc.) Organizację imprez firmowych...
Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Typowe zadania związane z działaniem sekretariatu jednostki organizacyjnej w uczelni wyższej, w tym: Bieżące sprawy, w tym na przykład przygotowanie pism, rozliczeń finansowych, umów,...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Główne obowiązki: Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie; Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; Zapewnianie sprawnego działania i organizacji biura Centrali; Obsługa biura sekretariatu i przyjmowanie Gości; Wsparcie Kierownika Biura Zarządu oraz Zarządu; Organizacja...
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Poszukujemy pracownika sekretariatu kancelarii prawnej, który dołączy do naszego zespołu i wesprze nas w prowadzeniu kancelarii. odbiór, segregacja i rozdzielanie korespondencji zgodnie z wyznaczonymi schematami wraz z codzienną obsługą korespondencji wychodzącej; przygotowywanie prostych...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
OPIS ZADAŃ/ STANOWISKA PRACY: prowadzenie sekretariatu oddziału, prowadzenie rozmów telefonicznych oraz przyjmowanie gości, redagowanie korespondencji, sprawozdań i opracowań, prowadzenie ewidencji dokumentów korespondencji, przygotowanie tłumaczeń korespondencji i dokumentacji,...
asystent umowa zlecenie / na zastępstwo pełny etat
4 dni
Opis stanowiska Prowadzenie sekretariatu centrali Spółki; Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych; Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, organizowanie obiegu korespondencji w Spółce; Dokonywanie zakupów na potrzeby biura Spółki; Organizowanie podróży i...
Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie; przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej; obsługa zebrań oraz spotkań...