Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Sekretarka

Amber Baltic Sp. z o.o.
Międzyzdroje
praca stacjonarna
6797 dni temu

Ogłoszenie numer: 19377, z dnia 2006-04-14

logo

Sekretarka

Miejsce pracy: Międzyzdroje

 

Opis stanowiska

- Obsługa sekretariatu firmy - Koordynowanie przepływu dokumentacji - Zarządzanie korespondencją

Wymagania

- min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku ( doświadczenie w firmie międzynarodowej będzie dodatkowym atutem) - Biegła znajomośc języka niemieckiego w mowie i piśmie - Bardzo dobra organizacja pracy - Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel. PowerPoint) - Umiejętność obsługi urządzeń biurowych - Wysoka kultura osobista, komunikatywność i dyskrecja - Dyspozycyjność, zaangażowanie oraz odpowiedzialność.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.