relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
kompleksowa organizacja pracy sekretariatu, nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej; prowadzenie dziennika korespondencji Banku; prowadzenie dziennika korespondencji i jej dystrybucja do odpowiednich komórek Banku. prowadzenie zbioru głównego zarządzeń Prezesa Banku; prowadzenie...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa sekretariatu i dbanie o wizerunek Spółdzielni, obsługa centrali telefonicznej, udzielanie informacji mieszkańcom, dbanie o terminarz spraw i prawidłowy obieg dokumentów i informacji, sporządzanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej i...
specjalista junior / mid aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twoje zadania: Zarządzanie kalendarzem Zarządu, w tym zajętymi grafikami naszego Prezesa, stanie się Twoją codziennością. Obsługa systemów rezerwacji podróży, gości i spotkań. Profesjonalna obsługa klientów i gości. Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów oraz korespondencji.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
wykonywanie zadań powierzonych; prawo jazdy; załatwianie spraw w urzędach; asystowanie przy spotkaniach; dowożenie dokumentów do firm; obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej; kontakt z Biurem Rachunkowym; kontrola sprawnego funkcjonowania biura; obsługa spotkań odbywających się w biurze;
Czym będziesz się zajmować? Bieżącą obsługą recepcji, w tym: powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacją korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacją oraz obsługą spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
Holcim Polska S.AKraków, Nowa Huta, ul. Cementowa 2
praca stacjonarna
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Czym będziesz się zajmować? Zapewnienie sprawnej obsługi członków zarządu (m.in. prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków umawianie spotkań). Współpraca z działami i zarządzanie komunikacją pomiędzy zarządem a zespołem. Prowadzenie...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki Przygotowywanie raportów wg wymagań przełożonych. Kontrola techniczna sal konferencyjnych i części wspólnych; Delegowanie i weryfikacja prac konserwatorsko-naprawczych; Nadzór nad obiegiem i przechowywaniem dokumentacji dot. OmniOffice i pracowników; Nadzór i logistyka...
Jako agencja pracy, szukamy kandydatek/kandydatów do pracy dla firmy usługowej na stanowisko:
Sekretarka
Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie / OLSZTYN
Nr Ref.: SK.
Jest to praca od zaraz na dłuższy okres w dni robocze od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin. Praca odbywa się w ramach outsourcingu, tzn. pracownik podpisuje umowę z Agencją, a zostaje oddelegowany do pracy u Pracodawcy Użytkownika. Pracodawca ma swoją siedzibę w Olsztynie.
Na danym stanowisku wykonuje się typowe obowiązki sekretarskie, takie jak:
odbieranie telefonów;
sporządzanie korespondencji i ewidencja poczty;
obsługa urządzeń biurowych;
czuwanie nad obiegiem i archiwizacją dokumentów;
obsługa gości;
zamawianie artykułów biurowych;
wykonywanie innych zadań na zlecenie przełożonego.
Wymagania:
wykształcenie minimum średnie;
znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym;
mile widziane przynajmniej kilku-miesięczne doświadczenie w pracy biurowej: na w/w lub podobnym stanowisku;
umiejętność obsługi komputera (MS Word, MS Excel) i urządzeń biurowych;
umiejętność dobrej organizacji pracy;
komunikatywność;
Oferujemy:
wynagrodzenie: 14 zł brutto za każdą przepracowaną godzinę i pracę w znanej międzynarodowej firmie;
umowę o pracę.
Aby dokumenty mogły wziąć udział w procesie rekrutacyjnym, proszę do aplikacji dołączyć zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Agencję Capital.
Treść oświadczenia jest następująca:
"Wyrażam zgodę na pozostawienie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w bazie danych Agencji Capital z siedzibą w Warszawie przy ul. Orzyckiej 24 m. 7 oraz na przetwarzanie ich dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dn. 29.08.97 r. (Dz. U.z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/zostałam poinformowany/poinformowana o przysługującym mi prawie do wglądu, poprawiania i usunięcia moich danych osobowych, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne."
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi osobami.
Przesłanych aplikacji nie zwracamy.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
kompleksowa organizacja pracy sekretariatu, nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej; prowadzenie dziennika korespondencji Banku; prowadzenie dziennika korespondencji i jej dystrybucja do odpowiednich komórek Banku. prowadzenie zbioru głównego zarządzeń Prezesa Banku; prowadzenie...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa sekretariatu i dbanie o wizerunek Spółdzielni, obsługa centrali telefonicznej, udzielanie informacji mieszkańcom, dbanie o terminarz spraw i prawidłowy obieg dokumentów i informacji, sporządzanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej i...
specjalista junior / mid aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twoje zadania: Zarządzanie kalendarzem Zarządu, w tym zajętymi grafikami naszego Prezesa, stanie się Twoją codziennością. Obsługa systemów rezerwacji podróży, gości i spotkań. Profesjonalna obsługa klientów i gości. Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów oraz korespondencji.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
wykonywanie zadań powierzonych; prawo jazdy; załatwianie spraw w urzędach; asystowanie przy spotkaniach; dowożenie dokumentów do firm; obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej; kontakt z Biurem Rachunkowym; kontrola sprawnego funkcjonowania biura; obsługa spotkań odbywających się w biurze;
Czym będziesz się zajmować? Bieżącą obsługą recepcji, w tym: powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacją korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacją oraz obsługą spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
Holcim Polska S.AKraków, Nowa Huta, ul. Cementowa 2
praca stacjonarna
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Czym będziesz się zajmować? Zapewnienie sprawnej obsługi członków zarządu (m.in. prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków umawianie spotkań). Współpraca z działami i zarządzanie komunikacją pomiędzy zarządem a zespołem. Prowadzenie...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki Przygotowywanie raportów wg wymagań przełożonych. Kontrola techniczna sal konferencyjnych i części wspólnych; Delegowanie i weryfikacja prac konserwatorsko-naprawczych; Nadzór nad obiegiem i przechowywaniem dokumentacji dot. OmniOffice i pracowników; Nadzór i logistyka...