asystent umowa o pracę / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: kompleksowe administrowanie korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną Spółki; obsługa logistyczna zebrań oraz spotkań Prezesa Zarządu odbywających się w siedzibie firmy; przygotowywanie zestawień, rejestrów, raportów oraz prezentacji na potrzeby Zarządu;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do obowiązków będzie należało m.in.: organizacja projektów rozwojowych i szkoleniowych realizowanych w ramach Centrum Rozwoju Artysty, w tym w ramach Biura Karier, przygotowywanie dokumentacji dotyczącej projektów (m.in. umów cywilnoprawnych, zamówień do podwykonawców, regulaminów,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie wszelkich spraw związanych z tokiem studiów, w tym m. in.: z rekrutacją na studia, przenoszeniem się i opuszczaniem Akademii przez studentów, sesjami egzaminacyjnymi, zakończeniem studiów, sporządzanie planów i analiz...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków pracownika m.in.: obsługa administracyjna Dziekanów i Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej; obsługa kancelaryjna Działu Nauczania i Spraw Studenckich, Dziekanów, Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej (m.in. rejestracja poczty przychodzącej i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Do obowiązków będzie należało m.in.: organizacja projektów rozwojowych i szkoleniowych oraz przygotowanie niezbędnej dokumentacji publikacja ofert pracy dla studentów i absolwentów, przygotowywanie treści na temat projektów Centrum Rozwoju Artysty na stronie www oraz w mediach...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie wszelkich spraw związanych z tokiem studiów; sporządzanie planów i analiz oraz raportów do systemów elektronicznych (GUS, POL-on), prowadzenie spraw związanych z ustalaniem wysokości, przyznaniem i wypłacaniem świadczeń...
Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Realizowanie zapotrzebowań wpływających z jednostek organizacyjnych UWr. (min. zakupy artykułów spożywczych, środków czystości, wody, AGD, tekstyliów, sprzętu biurowego, mebli). Tworzenie...
asystent umowa o pracę / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu – odbieranie/łączenie telefonów oraz przyjmowanie gości; obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej; organizacja spotkań; organizacja podróży służbowych pracowników firmy; współpraca z firmami kurierskimi, cateringowymi, dostawcami...
Ortie Capital Investment S.A. jest funduszem działającym na zasadach private equity, venture capital. Istotą działalności funduszu są inwestycje w spółki będące we wczesnej fazie biznesu (seed stage) oraz w jego początkowej formie działalności (start-up).
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Sekretarka
Miejsce pracy: Wrocław
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
bieżącą współpracę z osobami zarządzającymi Spółką
organizację pracy recepcji oraz wsparcie pracy biura
organizację i obsługę spotkań biznesowych
odbieranie rozmów przychodzących i łączenie z pracownikami
ewidencjonowanie i ekspedycję korespondencji
obsługę bieżących spraw administracyjno-biurowych
obsługę urządzeń biurowych
zaopatrzenie biura w materiały biurowe i inne oraz dysponowanie nimi
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie
dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd recepcji, estetykę i porządek w biurze
Wymagania:
wykształcenie wyższe
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
dobra znajomość pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych
dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
inicjatywa oraz umiejętność ustalania priorytetów
wysoki poziom zaangażowania w powierzone zadania
wysoki poziom kultury osobistej i empatii
Oferujemy:
pracę w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
przyjazną atmosferę w pracy
możliwość doskonalenia swoich umiejętności i poszerzania kompetencji
asystent umowa o pracę / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: kompleksowe administrowanie korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną Spółki; obsługa logistyczna zebrań oraz spotkań Prezesa Zarządu odbywających się w siedzibie firmy; przygotowywanie zestawień, rejestrów, raportów oraz prezentacji na potrzeby Zarządu;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do obowiązków będzie należało m.in.: organizacja projektów rozwojowych i szkoleniowych realizowanych w ramach Centrum Rozwoju Artysty, w tym w ramach Biura Karier, przygotowywanie dokumentacji dotyczącej projektów (m.in. umów cywilnoprawnych, zamówień do podwykonawców, regulaminów,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie wszelkich spraw związanych z tokiem studiów, w tym m. in.: z rekrutacją na studia, przenoszeniem się i opuszczaniem Akademii przez studentów, sesjami egzaminacyjnymi, zakończeniem studiów, sporządzanie planów i analiz...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków pracownika m.in.: obsługa administracyjna Dziekanów i Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej; obsługa kancelaryjna Działu Nauczania i Spraw Studenckich, Dziekanów, Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej (m.in. rejestracja poczty przychodzącej i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Do obowiązków będzie należało m.in.: organizacja projektów rozwojowych i szkoleniowych oraz przygotowanie niezbędnej dokumentacji publikacja ofert pracy dla studentów i absolwentów, przygotowywanie treści na temat projektów Centrum Rozwoju Artysty na stronie www oraz w mediach...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie wszelkich spraw związanych z tokiem studiów; sporządzanie planów i analiz oraz raportów do systemów elektronicznych (GUS, POL-on), prowadzenie spraw związanych z ustalaniem wysokości, przyznaniem i wypłacaniem świadczeń...
Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Realizowanie zapotrzebowań wpływających z jednostek organizacyjnych UWr. (min. zakupy artykułów spożywczych, środków czystości, wody, AGD, tekstyliów, sprzętu biurowego, mebli). Tworzenie...
asystent umowa o pracę / kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu – odbieranie/łączenie telefonów oraz przyjmowanie gości; obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej; organizacja spotkań; organizacja podróży służbowych pracowników firmy; współpraca z firmami kurierskimi, cateringowymi, dostawcami...