Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Radom
Sekretarka Zarządu

Sekretarka Zarządu

Hosten Polska sp. z o.o.
Radom
praca stacjonarna
5013 dni temu

Ogłoszenie numer: 136319, z dnia 2011-02-28

Hosten Polska sp. z o.o.

Jesteśmy producentem najwyższej jakości profili z PCV i aluminium. W swojej działalności firma kładzie ogromny nacisk na rozwój i udoskonalanie oferowanych swoim klientom produktów. Świadczą o tym liczne innowacyjne rozwiązania, wdrażane w wyrobach firmy, wyprzedzających produkty konkurencyjne nie tylko funkcjonalnością, ale i estetyką.

 

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:

Sekretarka Zarządu

Miejsce pracy: Radom

 

Opis stanowiska

  • prowadzenie terminarza spotkań Zarządu Spółki oraz zarządzanie i obsługa Sekretariatu,
  • organizacja spotkań i wyjazdów służbowych,
  • tworzenie raportów, analiz oraz tłumaczenie korespondencji,
  • prace administracyjne (rejestrowanie korespondencji, list obecności, księgi gości i inne),
  • nadzór nad prawidłowym przepływem informacji pomiędzy Zarządem a pozostałymi działami,
  • zapewnienie sprawnej i celowej komunikacji wewnątrz firmy oraz ze wszystkimi jej partnerami,
  • podejmowanie kontrahentów / obsługa Klientów firmy i pracowników wewnętrznych,
  • współpraca z firmami zewnętrznymi (m.in. firmy kurierskie, poczta i inne),
  • kontrola nad terminowym i prawidłowym obiegiem dokumentów.
  • obsługa centrali telefonicznej,
  • zamawianie materiałów biurowych,
  • realizacja zadań zgodnie z obowiązującymi procedurami,
  • budowanie dobrego wizerunku Spółki,
  • odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań.

Wymagania

  • min. średnie wykształcenie,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • posiadanie wiedzy w zakresie formalno-prawnym funkcjonowania Spółki z o.o.,
  • organizacja pracy na bardzo wysokim poziomie, dynamizm i samodzielność w działaniu,
  • umiejętność pracy w zespole oraz ustalania priorytetów,
  • umiejętności obsługi urządzeń biurowych oraz obsługi komputera (pakiet Office),
  • wysoka kultura osobista i komunikatywność,
  • bardzo dobra znajomość min. jednego języka obcego w mowie i w piśmie pozwalająca na swobodną komunikację,
  • rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • mile widziane prawo jazdy kat B.

Oferujemy

  • pracę pełną wyzwań, w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • zatrudnienie na pełen etat
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.