Ogłoszenie numer: 511744, z dnia 2014-09-08
EGENDOM Sp. z o.o.
Egendom Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jest dynamicznie rozwijającą się firmą, oferującą kompleksowe usługi w zakresie zarządzania i administrowania powierzonymi nieruchomościami na terenie Wrocławia i jego najbliższych okolic. Specjalizujemy się w obsłudze nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych, zarówno tych znajdujących się w okresie rękojmi, jak i starszych. Nasza działalność oparta jest na optymalizacji kosztów utrzymania obiektu oraz pełnym zadowoleniu Właścicieli.
Sekretarka / Sekretarz
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
Poszukujemy osoby energicznej, obrotnej, asertywnej, odpornej na stres z poczuciem humoru – potrafiącej koordynować jednocześnie wiele spraw wewnątrz firmy (pomiędzy pracownikami) oraz na zewnątrz (pomiędzy podwykonawcami oraz klientami). Osoba ta musi zapewnić dobrą atmosferę w biurze i doskonale radzić sobie w rozmowach telefonicznych, odpisywaniem na e-maile (z trudnym i roszczeniowym klientem).
Obowiązki:
- Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura
- Zarządzanie korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą
- Obsługa połączeń telefonicznych i urządzeń biurowych
- Kontakt z klientem i podwykonawcami
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji, zgłoszeń oraz dokumentów
- Organizacja i obsługa spotkań
- Opieka nad dokumentacją firmy oraz przygotowywanie dokumentów dla księgowości
- Wystawianie faktur, oraz innych dokumentów
- Przygotowywanie umów, zestawień i raportów,
- Prowadzenie baz danych klientów
- Dbanie o zaopatrzenie biura
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz wysoką jakość świadczonych usług
Wymagania
- Doskonałe zdolności organizacyjne, samodzielność i odpowiedzialność
- Energiczność oraz komunikatywność
- Umiejętność obsługi klienta (spotkania, rozmowy telefoniczne, e-maile, pisma)
- Łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych
- Wysoka kultura osobista, lojalność, opanowanie
- Sumienność w wykonywaniu zadań
- Umiejętność obsługi komputera, praktyczna znajomość MS Office
- Umiejętność radzenia sobie z wieloma zadaniami równocześnie
- Umiejętność pracy w zespole
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- Wykształcenie średnie
- Chęć uczenia się
Oferujemy
- Odpowiedzialną i interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Bardzo dobre warunki pracy,
- Możliwość rozwoju zawodowego