Alab Laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od 17 lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 375 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i 81 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 3000 różnych badań.
W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.
Celem pracy na tym stanowisku jest zapewnienie profesjonalnej obsługi administracyjnej biura.
Do Twoich obowiązków należeć będzie budowanie profesjonalnego wizerunku firmy poprzez przyjmowanie gości zgodnie z zasadami etykiety biznesowej, przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych oraz udzielanie informacji pracownikom i partnerom biznesowym pojawiającym się w sekretariacie.
Ważnym elementem pracy na tym stanowisku jest także zabezpieczenie prawidłowego obiegu dokumentów, co wiąże się ze sprawowaniem nadzoru nad korespondencją tradycyjną i elektroniczną, przekazywaniem korespondencji do odpowiednich osób/działów oraz rejestrowaniem dokumentacji i zdarzeń w systemach IT.
Osoba będzie miała także za zadanie prowadzić kalendarz i obsługiwać spotkania Zarządu oraz wspierać pracowników firmy w bieżących obowiązkach. W przypadku podróży służbowych będziesz rezerwować bilety lotnicze, kolejowe, autobusowe. Twoim zadaniem będzie także znalezienie i rezerwacja odpowiednich hoteli dbając jednocześnie optymalizację kosztów.
W ramach innych prac służbowych będziesz również redagować pisma służbowe i dokumenty zgodnie ze standardami Spółki, przygotowywać prezentacje a także dbać o aktualny stan wyposażenia biurowego.
- rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
- znajomość biznesowego savoir-vivre’u,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi sprzętu biurowego,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- uczciwość, sumienność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
- samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole oraz budowania relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- komunikatywność i otwartość na nowe doświadczenie.
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dynamiczną pracę pełną wyzwań,
- możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o rozproszonej strukturze,
- możliwość rozwoju i poszerzania swoich umiejętności,
- kartę Multisport,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
- dofinansowanie do pakietu opieki medycznej
- pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin.