Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Sekretarka / Sekretarz Zarządu

DGT Sp. z o. o.
Straszyn, k. Gdańska
specjalista (mid) / asystent
umowa o pracę
praca stacjonarna
896 dni temu

 

DGT Sp. z o.o. jest producentem i dostawcą nowoczesnych systemów teleinformatycznych.
Specjalizuje się w opracowywaniu i wdrażaniu systemów łączności dyspozytorskiej, integrujących przewodowe i radiowe środki komunikacji.

 

Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:

 

Sekretarka / Sekretarz Zarządu
Miejsce pracy: Straszyn, k. Gdańska
Zakres obowiązków:
  • Bieżące wsparcie Zarządu Spółki i współpracowników działów w codziennych zadaniach,
  • Realizowanie zadań administracyjno-biurowych : obsługa rozmów telefonicznych Firmy, poczty elektronicznej, faksu, kserokopiarki oraz zarządzanie dokumentami wpływającymi do Sekretariatu,
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Firmy,
  • Zapewnienie sprawnego obiegu informacji, dokumentacji oraz korespondencji wewnątrz organizacji,
  • Organizowanie spotkań biznesowych, wyjazdów krajowych i zagranicznych (w tym rezerwacja lotów i hoteli),
  • Monitorowanie i uzupełnianie zapasów artykułów spożywczych w Sekretariacie,
  • Obsługa gości i klientów Firmy,
  • Dbanie o dobrą komunikację wewnątrz i na zewnątrz Firmy oraz o pozytywny wizerunek Firmy,
  • Profesjonalne reprezentowanie Sekretariatu Zarządu.
Wymagania:
  • Wykształcenie średnie, preferowane wyższe,
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Co najmniej roczne doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku,
  • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
  • Komunikatywność i dokładność,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Znajomość środowiska MS Office.
Oferujemy:
  • Wsparcie finansowe w zakresie wyższej edukacji,
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów,
  • Karta Multisport,
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • Transport zakładowy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie listu motywacyjnego i CV z klauzulą : "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm."
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do DGT Sp. z o. o. (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Nie wykorzystujemy danych osobowych w celach innych niż przewidziane przepisami prawa. Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy tylko w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy i dbamy o ich bezpieczeństwo. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres 10 lat.
Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Nie sprzedajemy Państwa danych osobowych jakimkolwiek podmiotom.
W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail: kadry@dgt.com.pl
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....