Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
obsługa sekretariatu Kliniki współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi oraz personelem medycznym obsługa systemów informatycznych i szpitalnych przestrzeganie obowiązujących procedur dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy wykonywanie zadań zleconych przez bezpośredniego...
specjalista mid / senior / asystent umowa o pracę pełny etat 4 500 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Główne zadania, które przewidujemy na tym stanowisku to: Zapewnienie obsługi administracyjnej, kancelaryjnej oraz recepcyjnej Kierownictwa Instytutu, Rady Instytutu oraz pracowników; Reprezentowanie Instytutu w zakresie obsługi bezpośredniej, jak i telefonicznej, gości Instytutu oraz...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę sekretariatu, organizacyjne wspomaganie przełożonego w pracy, w tym organizację wyjazdów służbowych oraz rozliczanie kosztów, monitorowanie bieżących spraw i realizację prac związanych z zadaniami przełożonego, zarządzanie...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska obsługa recepcji; nadzór nad przepływem dokumentów finansowych i współpraca z biurem księgowym; nadzór nad planem urlopów pracowników; wprowadzanie faktur do bazy danych; zamawianie materiałów biurowych; przygotowywane zestawień
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: obsługa klienta, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja, wprowadzanie danych do systemu, obsługa mailowa i telefoniczna biura, realizacja zleconych obowiązków, wspieranie pracowników akademickich od strony administracyjno-organizacyjnej.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 - 6 000 zł brutto/mies.
4 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie ewidencji i obiegu dokumentów w komórce/ jednostce organizacyjnej, planowanie kalendarza spotkań kierownictwa jednostki organizacyjnej, organizacja i obsługa logistyczna spotkań, komisji i narad wewnętrznych i zewnętrznych z udziałem...
asystent umowa o pracę pełny etat 5 500 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy oraz realizacji celów biznesowych. Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji,...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: prowadzenie terminarza spotkań Dziekana i Prodziekanów, koordynowanie i obsługa spotkań służbowych, koordynacja współpracy...
Sekretarka / Sekretarz - Asystent / Asystentka Zarządu
Sekretarka / Sekretarz - Asystent / Asystentka Zarządu
Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa Ruda
Warszawa, Bielany
młodszy specjalista (junior) / asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
82 dni temu
powstała w 1990 r. Administruje 18 budynkami mieszkalnymi (3 218 lokali mieszkalnych) i 3 budynkami handlowo-usługowymi (84 lokale użytkowe). Obejmuje teren znajdujący się w obrębie ulic: Gwiaździstej i Klaudyny.
W chwili obecnej prowadzi rekrutację na stanowisko:
Sekretarka / Sekretarz - Asystent / Asystentka Zarządu
Zakres obowiązków:
bieżąca obsługa sekretariatu i dbanie o wizerunek Spółdzielni,
obsługa centrali telefonicznej, udzielanie informacji mieszkańcom,
dbanie o terminarz spraw i prawidłowy obieg dokumentów i informacji,
sporządzanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej Spółdzielni,
obsługa gości Zarządu,
prace asystenckie (przygotowywanie pism, zestawień, prezentacji, raportów itp.),
gromadzenie materiałów i protokołowanie posiedzeń Zarządu,
prowadzenie rejestru uchwał Zarządu,
ścisła współpraca z działami Spółdzielni.
Oczekujemy:
wykształcenie średnie,
umiejętność zarządzania czasem oraz pracy pod presją czasu,
bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność współpracy z zespołem,
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Power Point, Excel, Outlook),
wysoki poziom dyskrecji i kultury osobistej,
doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
powstała w 1990 r. Administruje 18 budynkami mieszkalnymi (3 218 lokali mieszkalnych) i 3 budynkami handlowo-usługowymi (84 lokale użytkowe). Obejmuje teren znajdujący się w obrębie ulic: Gwiaździstej i Klaudyny.
Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
obsługa sekretariatu Kliniki współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi oraz personelem medycznym obsługa systemów informatycznych i szpitalnych przestrzeganie obowiązujących procedur dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy wykonywanie zadań zleconych przez bezpośredniego...
specjalista mid / senior / asystent umowa o pracę pełny etat 4 500 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Główne zadania, które przewidujemy na tym stanowisku to: Zapewnienie obsługi administracyjnej, kancelaryjnej oraz recepcyjnej Kierownictwa Instytutu, Rady Instytutu oraz pracowników; Reprezentowanie Instytutu w zakresie obsługi bezpośredniej, jak i telefonicznej, gości Instytutu oraz...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę sekretariatu, organizacyjne wspomaganie przełożonego w pracy, w tym organizację wyjazdów służbowych oraz rozliczanie kosztów, monitorowanie bieżących spraw i realizację prac związanych z zadaniami przełożonego, zarządzanie...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska obsługa recepcji; nadzór nad przepływem dokumentów finansowych i współpraca z biurem księgowym; nadzór nad planem urlopów pracowników; wprowadzanie faktur do bazy danych; zamawianie materiałów biurowych; przygotowywane zestawień
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: obsługa klienta, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja, wprowadzanie danych do systemu, obsługa mailowa i telefoniczna biura, realizacja zleconych obowiązków, wspieranie pracowników akademickich od strony administracyjno-organizacyjnej.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 - 6 000 zł brutto/mies.
4 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie ewidencji i obiegu dokumentów w komórce/ jednostce organizacyjnej, planowanie kalendarza spotkań kierownictwa jednostki organizacyjnej, organizacja i obsługa logistyczna spotkań, komisji i narad wewnętrznych i zewnętrznych z udziałem...
asystent umowa o pracę pełny etat 5 500 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy oraz realizacji celów biznesowych. Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji,...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: prowadzenie terminarza spotkań Dziekana i Prodziekanów, koordynowanie i obsługa spotkań służbowych, koordynacja współpracy...