-
Kompleksowa obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu zakładu
-
Zarządzanie korespondencją i obiegiem dokumentów pomiędzy zakładem, centralą Polską i centralą w Niemczech
-
Wykonywanie tłumaczeń pism i dokumentów
-
Realizacja zamówień zakupowych na potrzeby zakładu
-
Wystawianie dokumentów sprzedażowych, magazynowych i kasowych
-
Sporządzanie dziennych zestawień i raportów sprzedaży
-
Prowadzenie kasy zakładowej i dokumentacji z tym związanej
-
Rozliczanie delegacji i zaliczek pracowników
-
Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu finansowo – magazynowego
-
Koordynacja pracy personelu sprzątającego i ochrony mienia
-
Wykształcenie wyższe lub student/ka studiów niestacjonarnych
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok
-
Mile widzialne doświadczenie w firmie o profilu technicznym
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego z uwzględnieniem słownictwa technicznego. Dobra znajomość języka niemieckiego będzie atutem
-
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office (Word, Excel, Power Point) oraz urządzeń biurowych
-
Prawo jazdy kat. B
-
Komunikatywność, umiejętność pracy w grupie
-
Wysokie umiejętności organizacyjne
-
Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
Możliwość rozwoju zawodowego i nabywania ciekawych doświadczeń
Poznaj
Xella Polska Sp. z o.o.
Xella Polska Sp. z o.o. - międzynarodowa firma - producent nowoczesnych systemów budowlanych, oferuje energooszczędne materiały budowlane: Ytong, Multipor, Ytong Energo i Silka. Priorytetami Xelli są jakość produkcji – polskie zakłady były wielokrotnie nagradzane w tej kategorii; a także profesjonalne wykonawstwo – od 2012 roku dostępna jest innowacyjna usługa „szkolenie na budowie”, Xella rozwija również autorski program edukacyjny dla szkół i uczelni technicznych – Akademia Murowania Silka Ytong. Więcej informacji w serwisach: www.ytong-silka.pl, www.budowane.pl, www.ZdrowaBudowa.pl, www.akademiamurowania.pl.