Praca.pl Praca Małopolskie Wieprz Sekretarka Wieprz
Sekretarka / Recepcjonistka

Sekretarka / Recepcjonistka

TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wieprz
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
3 dni temu

TECH Sterowniki – to nowoczesna firma z wieloletnią tradycją. Dzięki ciągłemu rozwojowi firmy, jak i produktów z gałęzi inteligentnego sterowania, firma stała się jednym z największych producentów automatyki w Polsce. Jedną z najbardziej rozwijających się grupą produktów są urządzeniami do inteligentnego zarządzania budynkami. Produkty firmy TECH Sterowniki pozwalają w łatwy i bezproblemowy sposób zarządzać swoim domem jak i oszczędzać w nim energię.


Sekretarka / Recepcjonistka
Miejsce pracy: Wieprz

Wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, poczta e-mail) i urządzeń biurowych,
  • doskonała organizacja pracy i zaangażowanie,
  • samodzielność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • komunikatywność, wysoka kultura osobista i reprezentatywność,
  • prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku np. Asystentka biurowa, Sekretarka, Recepcjonistka,
  • znajomość języka angielskiego.
Zadania:
  • codzienna organizacja pracy sekretariatu,
  • zarządzanie korespondencją,
  • dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura,
  • wspomaganie pracy firmy poprzez organizowanie spotkań i zarządzanie kalendarzem,
  • organizacja wyjazdów służbowych pracowników (rezerwacja hoteli, lotów, wynajem samochodów).
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze etatu,
  • przyjazne środowisko pracy;
  • możliwość rozwoju oraz zdobywana nowych umiejętności.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.


W dokumentach aplikacyjnych prosimy o załączenie następującej formuły:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)). Administratorem moich danych osobowych jest TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

TECH STEROWNIKI II Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

 Firma zajmuje się produkcją mikroprocesorowych urządzeń elektroniki użytkowej. Jesteśmy producentem sterowników grzejnikowych, podłogowych, sterowników do instalacji, regulatorów pokojowych a także sterowników do kotłów na paliwa stałe, kominków oraz energii odnawialnej.

Podobne oferty

  • Sekretarka

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Kraków, ul. Zawiła 56    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie; przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej; obsługa zebrań oraz spotkań...
  • Sekretarka / Dział marketingu

    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków Wsparcie pracy zarządu w bieżących zadaniach; Udział w tworzeniu dokumentów i procedur; Udział w tworzeniu materiałów marketingowych i reklamowych; Udział w tworzeniu stron internetowych; Prowadzenie aktywnej reklamy w internecie i mediach społecznościowych; Nadzór...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent recepcji

    Grupa Outworking   Pruszków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   28,10 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Obsługa klientów Sprawdzanie dokumentów; Informowanie oraz kierowanie do stanowisk; Pomoc w obsłudze kolejkomatu;
  • Ambasador Jakości

    Grupa Outworking   Pruszków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   28,10 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Powitanie klienta, kierowanie ruchem klientów, Weryfikacja kompletności dokumentów, Udzielanie informacji klientom, Kierowanie do stanowisk, Wspomaganie w obsłudze kolejkomatu.
  • Starszy Referent w Sekretariacie Instytutu Fizyki Teoretycznej

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Instytutu Fizyki Teoretycznej. Obsługa poczty tradycyjnej/e-mail oraz dokumentacji zgodnie z obowiązującą instrukcja kancelaryjną. Przygotowywanie...
  • Asystent / Asystentka Dziekana Wydziału

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację całokształtu zadań związanych z pełnieniem funkcji Asystenta/Asystentki Dziekana Wydziału. Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu Dziekana Wydziału, organizacja spotkań i prowadzenie...
  • Sekretarka - Asystentka

    Trakcja S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie / na zastępstwo  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska Prowadzenie sekretariatu centrali Spółki; Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych; Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, organizowanie obiegu korespondencji w Spółce; Dokonywanie zakupów na potrzeby biura Spółki; Organizowanie podróży i...
  • Pracownik sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowlane BUDIREM   Sosnowiec    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
  • Pracownik Sekretariatu Kancelarii Prawnej

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Toruń    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Poszukujemy pracownika sekretariatu kancelarii prawnej, który dołączy do naszego zespołu i wesprze nas w prowadzeniu kancelarii. odbiór, segregacja i rozdzielanie korespondencji zgodnie z wyznaczonymi schematami wraz z codzienną obsługą korespondencji wychodzącej; przygotowywanie prostych...