Grupa ACTION S.A. to jeden z wiodących podmiotów na rynku dystrybucji sprzętu IT i RTV/AGD/GSM w Polsce oraz znaczący producent sprzętu komputerowego. Od 2006 r. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. ACTION dystrybuuje produkty największych dostawców na świecie, jest również producentem sprzętu IT pod własnymi markami: Actina (komputery stacjonarne, serwery), ActiveJet (materiały eksploatacyjne, produkty oświetleniowe i zasilające) oraz Actis (materiały eksploatacyjne).
Firma ACTION S.A. poszukuje osób do pracy na stanowisku:
Sekretarka / Recepcjonistka
Miejsce pracy: Warszawa- Zamienie
Miejsce pracy: Zamienie blisko Warszawy, Piaseczna - Centrala Firmy - 20 minut autobusem
z Metra Stokłosy
z Metra Stokłosy
Szukamy osoby, która...
- potrafi dobrze zorganizować swoją pracę. Kluczowa jest umiejętność planowania, priorytetyzacji zadań oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
- z łatwością nawiązuje kontakty. Praca na stanowisku Sekretarka, to praca zespołowa, w której kluczowa jest umiejętność efektywnej komunikacji.
- ma silne poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania. Najważniejsza jest jakość wykonywania powierzonych zadań. Kluczowy jest profesjonalizm i wysoka kultura osobista.
Główne obowiązki:
- obsługa sekretariatu i wsparcie administracyjno - organizacyjne biura.
- zarządzanie korespondencją i nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów jak również współpraca z firmami kurierskimi.
- dbanie o pozytywny wizerunek Grupy Kapitałowej w kontaktach z Klientami i dostawcami oraz wśród pracowników firmy.
- zarządzanie salami konferencyjnymi, przyjmowanie gości/ interesantów zgłaszających się do sekretariatu.
- tworzenie pozytywnego wizerunku firmy.
- obsługa urządzeń biurowych i centrali telefonicznej.
- obsługa serwisu kawowego dla gości.
Wymagania:
- dyskrecja i nienaganna kultura osobista.
- umiejętność pracy pod presją czasu i w szybko zmieniających się okolicznościach.
- umiejętność zarządzania przepływem informacji w zespole.
- odpowiedzialność, operatywność, zaangażowanie w pracę.
- znajomość pakietu Ms Office (Word, Excel).
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- mile widziane doświadczenie na podobnym.
- mile widziana znajomość języka angielskiego umożliwiająca kontakt telefoniczny i osobisty z klientami firmy.
Oferujemy:
- zatrudnienie w formie umowy o pracę.
- zdobywanie doświadczenia zawodowego w firmie notowanej na GPW.
- interesującą pracę w przyjaznej atmosferze.
- możliwość rozwoju zawodowego.
- prywatną opiekę medyczną.
- ubezpieczenie na życie.
- kartę MultiSport, siłownię, salę do squash'a dla ceniących aktywność fizyczną, a także profesjonalnie wyposażony klub muzyczny.