Dla naszego klienta, renomowanej kancelarii prawniczej, poszukujemy kandydatki na stanowisko:
Sekretarka Prawna
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- organizacja pracy kancelarii – prowadzenia kalendarza spotkań, łączenie rozmów telefonicznych, umawianie i przyjmowanie gości, obsługa sekretariatu,
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
- redagowanie i przepisywanie dokumentów prawnych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub studentka minimum po I roku studiów prawniczych,
- wysoka kultura osobista i komunikatywność,
- bardzo dobra znajomość komputera i podstawowych programów MS Office,
- doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
- umiejętność szybkiego, bezwzrokowego pisania na komputerze,
- umiejętność pracy pod presja czasu,
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w renomowanej instytucji o ugruntowanej pozycji,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę w godzinach 16.00-21.00,
- możliwość zdobycia doświadczenia i pogłębiania wiedzy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. z 2002 nr 101, poz. 926 ze zmianami.) Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania.