Najnowsze oferty pracy

  • Executive Assistant / Asystent Zarządu

    Adecco Personalsdienstleistungen GmbH   warmińsko-mazurskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
  • Sekretarka / Sekretarz - Asystent / Asystentka Zarządu

    Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa Ruda   Warszawa, Bielany    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: bieżąca obsługa sekretariatu i dbanie o wizerunek Spółdzielni, obsługa centrali telefonicznej, udzielanie informacji mieszkańcom, dbanie o terminarz spraw i prawidłowy obieg dokumentów i informacji, sporządzanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej i...
  • Pracownik biurowy

    FRIZO Sp. z o.o.   Warszawa, Wiertnicza 108    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: Zarządzanie kalendarzem Zarządu, w tym zajętymi grafikami naszego Prezesa, stanie się Twoją codziennością. Obsługa systemów rezerwacji podróży, gości i spotkań. Profesjonalna obsługa klientów i gości. Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów oraz korespondencji.
  • Pracownik sekretariatu

    Bank Spółdzielczy w Karczewie   Karczew    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    kompleksowa organizacja pracy sekretariatu, nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej; prowadzenie dziennika korespondencji Banku; prowadzenie dziennika korespondencji i jej dystrybucja do odpowiednich komórek Banku. prowadzenie zbioru głównego zarządzeń Prezesa Banku; prowadzenie...
  • Sekretarka / Asystentka biura z prawem jazdy

    NORMA   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    wykonywanie zadań powierzonych; prawo jazdy; załatwianie spraw w urzędach; asystowanie przy spotkaniach; dowożenie dokumentów do firm; obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej; kontakt z Biurem Rachunkowym; kontrola sprawnego funkcjonowania biura; obsługa spotkań odbywających się w biurze;
  • Pracownik Sekretariatu Spółdzielni Mieszkaniowej

    Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa Ruda   Warszawa, Bielany    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa sekretariatu, centrali telefonicznej, udzielanie informacji; Dbanie o wizerunek Spółdzielni; Prowadzenie terminarza oraz rejestru Uchwał; Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów w tym rejestr korespondencji Obsługa gości Zarządu; Przygotowywanie pism,...
  • Asystent / Asystentka

    Bank Pocztowy S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Twoimi zadaniami będzie: wsparcie Zarządu oraz Dyrektorów w codziennych zadaniach; zarządzanie kalendarzem (organizowanie spotkań i podróży służbowych) prowadzenie korespondencji (przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz raportów) obsługa biura; Jeśli posiadasz roczne doświadczenie...
  • Pracownik Biurowy

    Bank Pocztowy S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Wspieranie Zarządu w codziennych zadaniach (obsługa biura, zarządzanie dokumentacją) Prowadzenie korespondencji oraz nadzór nad terminarzem spotkań Przygotowywanie raportów, prezentacji oraz raportów; Ustalanie podróży słóżbowych oraz spotkań
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy (praca dla studentów)

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Organizacja pracy sekretariatu budowy, obsługa bieżących spraw biurowych, Dbanie o prawidłowy przebieg korespondencji wychodzącej i przychodzącej, Obsługa poczty elektronicznej biura, Kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów, Przygotowywanie dokumentów, prezentacji, raportów i...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    FRIZO Sp. z o.o.   Warszawa, Wiertnicza 108    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje pracę Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
Zobacz więcej ofert pracy

Sekretarka Biura Zarządu

DFM Sp. z o.o.
Dobre Miasto
praca stacjonarna
2210 dni temu

Jesteśmy wiodącym i dynamicznie rozwijającym się producentem mebli tapicerowanych wyłącznie z polskim kapitałem. Swoje wyroby w niemal całości przeznaczamy na wymagające rynki krajów Unii Europejskiej. Siłą naszej Spółki jest zespół ponad 1200 pracowników.

 

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Sekretarka Biura Zarządu
Miejsce pracy: Dobre Miasto
Podstawowe zadania stanowiska:

 

Zapewnienie bieżącej obsługi Sekretariatu Zarządu zgodnie z obowiązującymi standardami,

a w szczególności:

  • kompleksowe wsparcie Zarządu i współpracowników z innych działów w codziennych zadaniach,
  • realizowanie zadań administracyjno-biurowych (obsługa rozmów telefonicznych, obsługa poczty elektronicznej, faksu, kopiarki, porządkowanie dokumentów itp.)
  • prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Firmy,
  • bieżące przekazywanie korespondencji przychodzącej do odpowiednich osób i działów Firmy,
  • zaopatrywanie Sekretariatu w artykuły spożywcze,
  • obsługa gości i klientów w Biurze,
  • dbanie o dobrą komunikację w wewnątrz i na zewnątrz Firmy,
  • godne reprezentowanie Sekretariatu Zarządu i dbanie o pozytywny wizerunek Firmy.
Wymagania:
  • dobra znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego,
  • wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe,
  • doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku,
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office,
  • doskonała organizacja pracy i samodzielność w działaniu,
  • wysoka kultura osobista i biznesowa.
Oferujemy:
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji,
  • profesjonalne wdrożenie w zakres obowiązków,
  • miłą atmosferę pracy w zagranym zespole,
  • pakiet benefitów: socjalny, sportowo-rekreacyjny.
Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w procesie rekrutacji. Możesz w tym zakresie skorzystać z poniższej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez DFM Sp. z o.o. w Dobrym Mieście, ul. Olsztyńska 21, w celu realizacji procesu rekrutacji.”

Jeżeli chcesz abyśmy rozpatrywali Twoją kandydaturę także w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wyrażenie zgody w tym zakresie, poprzez umieszczenie dodatkowego oświadczenia np. o poniższej treści:

„Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez DFM Sp. z o.o. w Dobrym Mieście, ul. Olsztyńska 21,w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.”

W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO, DFM Sp. z o.o. informuje, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest DFM Sp. z o.o. z siedzibą w Dobrym Mieście, ul. Olsztyńska 21, 11-040 Dobre Miasto, KRS Nr 0000000630 (dalej – DFM);
2) inspektorem ochrony danych w DFM jest p. Barbara Kochanowicz, adres jak wyżej, adres e-mail: iod@dfm.com.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowiska pracy wskazane w ogłoszeniu;
4) odbiorcami/kategoriami odbiorców Pani/Pana danych osobowych będą osoby zatrudnione w Dziale Personalnym oraz osoby, które merytorycznie zajmują się rekrutacją pracowników na dane stanowisko pracy, jak również Zarząd DFM;
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 60 dni, a gdy Pan/Pani wyraził/a zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach - przez okres 6 miesięcy;
7) podstawa prawna przetwarzania danych osobowych:
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
- art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy;
8) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu do organu nadzorczego, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy rekrutacja@dfm.com.pl;
9) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji na stanowiska pracy wskazane w ogłoszeniu;
11) Pani/Pana dane przekazane DFM podczas procesu rekrutacji nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
 

Podobne oferty

  • Executive Assistant / Asystent Zarządu

    Adecco Personalsdienstleistungen GmbH   warmińsko-mazurskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
  • Sekretarka / Sekretarz - Asystent / Asystentka Zarządu

    Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa Ruda   Warszawa, Bielany    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: bieżąca obsługa sekretariatu i dbanie o wizerunek Spółdzielni, obsługa centrali telefonicznej, udzielanie informacji mieszkańcom, dbanie o terminarz spraw i prawidłowy obieg dokumentów i informacji, sporządzanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej i...
  • Pracownik biurowy

    FRIZO Sp. z o.o.   Warszawa, Wiertnicza 108    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: Zarządzanie kalendarzem Zarządu, w tym zajętymi grafikami naszego Prezesa, stanie się Twoją codziennością. Obsługa systemów rezerwacji podróży, gości i spotkań. Profesjonalna obsługa klientów i gości. Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów oraz korespondencji.
  • Pracownik sekretariatu

    Bank Spółdzielczy w Karczewie   Karczew    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    kompleksowa organizacja pracy sekretariatu, nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej; prowadzenie dziennika korespondencji Banku; prowadzenie dziennika korespondencji i jej dystrybucja do odpowiednich komórek Banku. prowadzenie zbioru głównego zarządzeń Prezesa Banku; prowadzenie...
  • Sekretarka / Asystentka biura z prawem jazdy

    NORMA   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    wykonywanie zadań powierzonych; prawo jazdy; załatwianie spraw w urzędach; asystowanie przy spotkaniach; dowożenie dokumentów do firm; obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej; kontakt z Biurem Rachunkowym; kontrola sprawnego funkcjonowania biura; obsługa spotkań odbywających się w biurze;
  • Pracownik Sekretariatu Spółdzielni Mieszkaniowej

    Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa Ruda   Warszawa, Bielany    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa sekretariatu, centrali telefonicznej, udzielanie informacji; Dbanie o wizerunek Spółdzielni; Prowadzenie terminarza oraz rejestru Uchwał; Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów w tym rejestr korespondencji Obsługa gości Zarządu; Przygotowywanie pism,...
  • Asystent / Asystentka

    Bank Pocztowy S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Twoimi zadaniami będzie: wsparcie Zarządu oraz Dyrektorów w codziennych zadaniach; zarządzanie kalendarzem (organizowanie spotkań i podróży służbowych) prowadzenie korespondencji (przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz raportów) obsługa biura; Jeśli posiadasz roczne doświadczenie...
  • Pracownik Biurowy

    Bank Pocztowy S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Wspieranie Zarządu w codziennych zadaniach (obsługa biura, zarządzanie dokumentacją) Prowadzenie korespondencji oraz nadzór nad terminarzem spotkań Przygotowywanie raportów, prezentacji oraz raportów; Ustalanie podróży słóżbowych oraz spotkań
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy (praca dla studentów)

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Organizacja pracy sekretariatu budowy, obsługa bieżących spraw biurowych, Dbanie o prawidłowy przebieg korespondencji wychodzącej i przychodzącej, Obsługa poczty elektronicznej biura, Kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów, Przygotowywanie dokumentów, prezentacji, raportów i...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    FRIZO Sp. z o.o.   Warszawa, Wiertnicza 108    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje pracę Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...