Ogłoszenie numer: 956854, z dnia 2016-02-03
Goldem Sp. z o.o. / Oddział w Bielsku-Białej, zatrudni osoby do działającego i prężnie rozwijającego się serwisu internetowej wymiany walut ergokantor.pl
Sekretarka / Asystentka
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Opis stanowiska
- dbanie o dobry wizerunek firmy,
- kompleksowe prowadzenie sekretariatu,
- obsługa korespondencji i kontrola obiegu dokumentów,
- obsługa urządzeń biurowych,
- przyjmowanie gości, organizacja spotkań i wyjazdów służbowych,
- organizacja zaopatrzenia,
- wspieranie działań marketingowych firmy.
Wymagania
- wykształcenie min. średnie,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
- dyskrecja i wysoka kultura osobista,
- mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- doskonała organizacja czasu i pracy, dokładność, inicjatywa, operatywność oraz zdolności komunikatywne,
- elastyczność i odporność na stres,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- pracę w rozwijającej się firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość uczestnictwa w szkoleniach,
- pracę z młodym zespołem.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.