ELOKON Polska Sp. z o.o. (www.elokon.pl) wiodąca firma w dziedzinie bezpieczeństwa eksploatacji maszyn (przemysł, transport wewnętrzny, logistyka magazynowania, itp.) poszukuje w wymiarze pełnego etatu osoby na zastępstwo, na okres 1 rok, na stanowisko:
Sekretarka – Asystentka
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: Warszawa
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
Administrowanie całokształtem pracy biurowej:
- administrowanie biurem i wykonywanie prac asystencko-sekretarskich przy współpracy z obecnym personelem administracyjnym,
- nadzór nad obrotem dokumentów związanych z działalnością firmy,
- organizacyjne wsparcie dla pracowników biura (podróże służbowe, rozliczanie delegacji, czasu pracy),
- kontakty z zewnętrznymi kontrahentami,
- przygotowywanie i przechowywanie umów i dokumentów zewnętrznych i ich aktualizację,
- nadzór nad procedurami wprowadzonymi w firmie,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Oczekiwania:
- wykształcenie minimum średnie, najchętniej o profilu administracyjnym
- biegła, czynna znajomość MS Excel (weryfikacja podczas rozmowy kwalifikacyjnej)
- minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku (sekretarka, asystentka, specjalista ds. administracyjnych)
- doświadczenie w rozliczaniu delegacji krajowych i zagranicznych
- doskonałe umiejętności planowania i organizacji pracy
- samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- umiejętność pracy pod presją czasu
- wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość gospodarki materiałowej i magazynowej oraz programów obsługi magazynu i fakturowania (Subiekt GT)
- znajomość języka niemieckiego w stopniu podstawowym
- czynne prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie
- zatrudnienie w oparciu o umowa o pracę zawarta na czas zastępstwa
- wynagrodzenie odpowiadające zaangażowaniu w wykonywaniu obowiązków służbowych
- koleżeńską atmosferę pracy w młodym zespole