Ogłoszenie numer: 2185909, z dnia 2018-12-05
Międzynarodowa korporacja będąca światowym liderem na rynku podzespołów elektronicznych poszukuje pracownika do swojego biura regionalnego w Warszawie na stanowisko:
Sekretarka / Asystentka
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za:
- obsługę recepcji, wysyłkę poczty, obsługę urządzeń biurowych;
- przygotowywanie podstawowych pism firmowych oraz raportów;
- prace asystenckie;
- inne zlecone prace z zakresu zarządzania powierzchnią biurową i księgowości.
Wymagania
- znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz obsługa komputera;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- kreatywność, zaangażowanie oraz samodzielność;
- skrupulatność i dokładność;
- wysoka kultura osobista oraz zdolności interpersonalne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.