specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do obowiązków osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie m. in.: prowadzenie sekretariatu: przyjmowanie i wysyłanie korespondencji; prowadzenie dziennika korespondencji; zamawianie art. biurowych, tonerów, art. higienicznych; kontrola nad obiegiem dokumentów; archiwizacja...
specjalista (mid) umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Przygotowywanie / prowadzenie dokumentacji medycznej pacjenta Kompletne i terminowe wprowadzanie danych do elektronicznych kart pacjenta Wystawianie skierowań na badania Umawianie pacjenta na badania Pozyskiwanie zgód i podpisów od pacjenta (np. na podanie leków) Udzielanie pacjentom informacji...
młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies.
1 dni
Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze; Opieka nad salami konferencyjnymi...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych , kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych informacji, zarządzanie obiegiem...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
6 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów, koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów, zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi i innymi...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Opis stanowiska obsługa recepcji; nadzór nad przepływem dokumentów finansowych i współpraca z biurem księgowym; nadzór nad planem urlopów pracowników; wprowadzanie faktur do bazy danych; zamawianie materiałów biurowych; przygotowywane zestawień
Zadania: Wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach, w tym zarządzanie kalendarzem spotkań, koordynacja podróży służbowych; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości (transport, zakwaterowanie) Organizowanie i koordynowanie eventów, integracji, imprez firmowych;...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Milimex S.A.Siemianowice Śląskie, ul. Olimpijska 7
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Twoje główne zadania: Obsługa sekretariatu. Organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentów. Zarządzanie korespondencją. Obsługa urządzeń biurowych. Wprowadzanie faktur do firmowego systemu. Obsługa gości. Wspieranie działań administracyjnych i organizacyjnych firmy. Kogo szukamy? Idealny...
Jako agencja pracy, szukamy kandydatek/kandydatów do pracy dla firmy usługowej na stanowisko:
SEKRETARKA/ASYSTENTKA
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Nr Ref.: SEK/AS
Jest to praca od 02.05.2012r z możliwością długoterminowej współpracy w dni robocze od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin. Praca odbywa się w ramach outsourcingu, tzn. pracownik podpisuje umowę z Agencją, a zostaje oddelegowany do pracy u Pracodawcy Użytkownika. Pracodawca ma swoją siedzibę w Warszawie.
Obowiązki na tym stanowisku są następujące:
realizacja prac asystencko-sekretarskich związanych z organizacją i obsługą sekretariatu;
planowanie i organizacja działań organizacyjnych mających na celu usprawnienie pracy przełożonego;
opracowywanie pism i prezentacji;
organizowanie i obsługa spotkań;
prowadzenie korespondencji.
Wymagania:
wykształcenie wyższe, minimum licencjat;
konieczne doświadczenie na podobnym
znajomość języka angielskiego -zaawansowana;
bardzo dobra znajomość pakietu MSOffice - w szczególności:
Word
Excel( tworzenie baz danych, sporządzanie raportów i wykresów na podstawie danych ujętych w raportach),
PowerPoint(tworzenie prezentacji dla Dyrektora w języku angielskim),
Outlook(korespondencja i kalendarz Dyrektora w celu ustalania spotkań)
zdolności analityczne;
zainteresowanie pracą w obszarze Zakupów;
punktualność;
komunikatywność;
umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej;
prezencja;
dyspozycyjność;
dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań;
mile widziane prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
Wynagrodzenie: 16 zł brutto za każdą przepracowaną godzinę (mozliwość podwyżki po okresie próbnym)i pracę w znanej międzynarodowej firmie.
umowa o pracę
Aby dokumenty mogły wziąć udział w procesie rekrutacyjnym, proszę do aplikacji dołączyć zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Agencję Capital.
Treść oświadczenia jest następująca:
"Wyrażam zgodę na pozostawienie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w bazie danych Agencji Capital z siedzibą w Warszawie przy ul. Orzyckiej 24 m. 7 oraz na przetwarzanie ich dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dn. 29.08.97 r. (Dz. U.z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/zostałam poinformowany/poinformowana o przysługującym mi prawie do wglądu, poprawiania i usunięcia moich danych osobowych, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne."
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi osobami.
Przesłanych aplikacji nie zwracamy.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do obowiązków osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie m. in.: prowadzenie sekretariatu: przyjmowanie i wysyłanie korespondencji; prowadzenie dziennika korespondencji; zamawianie art. biurowych, tonerów, art. higienicznych; kontrola nad obiegiem dokumentów; archiwizacja...
specjalista (mid) umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Przygotowywanie / prowadzenie dokumentacji medycznej pacjenta Kompletne i terminowe wprowadzanie danych do elektronicznych kart pacjenta Wystawianie skierowań na badania Umawianie pacjenta na badania Pozyskiwanie zgód i podpisów od pacjenta (np. na podanie leków) Udzielanie pacjentom informacji...
młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies.
1 dni
Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze; Opieka nad salami konferencyjnymi...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych , kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych informacji, zarządzanie obiegiem...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
6 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów, koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów, zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi i innymi...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Opis stanowiska obsługa recepcji; nadzór nad przepływem dokumentów finansowych i współpraca z biurem księgowym; nadzór nad planem urlopów pracowników; wprowadzanie faktur do bazy danych; zamawianie materiałów biurowych; przygotowywane zestawień
Zadania: Wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach, w tym zarządzanie kalendarzem spotkań, koordynacja podróży służbowych; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości (transport, zakwaterowanie) Organizowanie i koordynowanie eventów, integracji, imprez firmowych;...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Milimex S.A.Siemianowice Śląskie, ul. Olimpijska 7
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Twoje główne zadania: Obsługa sekretariatu. Organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentów. Zarządzanie korespondencją. Obsługa urządzeń biurowych. Wprowadzanie faktur do firmowego systemu. Obsługa gości. Wspieranie działań administracyjnych i organizacyjnych firmy. Kogo szukamy? Idealny...