Ogłoszenie numer: 170104, z dnia 2011-10-13
SAD Sp. z o.o.
Sad Sp. z o.o. powstała w 1991 r. jako wyłączny przedstawiciel firmy Apple i dystrybutor na terenie Polski produktów tej firmy. Od początku swojego istnienia rozwijała w Polsce sprzedaż komputerów Macintosh, oprogramowania i profesjonalnych rozwiązań firmy Apple. Obecnie jesteśmy jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm w sektorze nowoczesnych technologii IT, prowadzącą działalność handlową poprzez sieć salonów sprzedaży iSpot, dział ProVideo i sprzedaż B2B.
Sekretarka - asystentka
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: AS2011
Opis stanowiska
- Profesjonalna obsługa sekretariatu firmy
- Koordynowanie korespondencji firmy: obsługa poczty wychodzącej, rejestracja i rozdział poczty przychodzącej
- Prowadzenie kalendarza, organizacja i koordynacja spotkań Prezesa Zarządu
- Organizowanie wyjazdów służbowych na zlecenie Prezesa Zarządu
- Realizacja zadań bieżących zleconych przez Prezesa Zarządu
- Prowadzenie ewidencji służbowych telefonów komórkowych, kart wejściowych do obiektu, dokumentów flotowych
- Bieżące administrowanie biurem firmy (zamówienia artykułów biurowych i reprezentacyjnych)
- Obsługa centrali telefonicznej
- Współpraca z administracją budynku przy sprawach bieżących związanych z najmem pomieszczeń biurowych
Wymagania
Oczekujemy:
- Wykształcenia minimum średniego
- Minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie (warunek konieczny)
- Biegłej obsługi komputera (pakiet Office dla komputerów Apple) oraz urządzeń biurowych
- Wysokich zdolności organizacyjnych, samodzielności i odpowiedzialności
- Dyspozycyjności, zaangażowania, umiejętności pracy pod presją czasu
- Wysokiej kultury osobistej
Oferujemy
- Pracę w dynamicznej i nowoczesnej firmie
- Stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia
- Możliwość podnoszenia kompetencji na zajmowanym stanowisku
- Dobrą atmosferę pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.