Ogłoszenie numer: 1379743, z dnia 2016-11-21
Międzynarodowa korporacja będąca światowym liderem na rynku podzespołów elektronicznych poszukuje pracownika do swojego biura regionalnego w Warszawie na stanowisko:
Sekretarka / Asystentka
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa recepcji, wysyłka poczty, obsługa urządzeń biurowych;
- Przygotowywanie podstawowych pism firmowych oraz raportów;
- Prace asystenckie;
- Inne zlecone prace z obszaru administracji.
Wymagania
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym;
-
Dobra znajomość pakietu MS Office oraz obsługa komputera;
-
Bardzo dobra organizacja pracy;
-
Kreatywność, zaangażowanie oraz samodzielność;
-
Skrupulatność i dokładność;
-
Wysoka kultura osobista oraz zdolności interpersonalne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.