Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Sekretarka/ Asystentka Zarządu

FOX sp. z o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
4221 dni temu

Ogłoszenie numer: 279087, z dnia 2013-05-30

Firma FOX sp. z o.o. - producent systemów do dekoracji ścian,  poszukuje kandydatów na stanowisko:

Sekretarka/ Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Wrocław

Nr Ref.: 1/2013/Wrocław

 

Opis stanowiska

Zatrudniona  osoba odpowiedzialna będzie między innymi za:

  • organizację i obsługę sekretariatu,
  • planowanie i prowadzenie działań organizacyjnych, mających na celu usprawnienie pracy Zarządu,
  • organizowanie i obsługa spotkań,
  • przygotowywanie i organizacja wyjazdów  Zarządu,
  • prowadzenie korespondencji,
  • zapewnienie podstawowej obsługi administracyjno - biurowej w tym : segregacja   dokumentów, przepisywanie  pism, kierowanie wewnętrznym przepływem dokumentów,
  • rejestracja kontraktów i umów z klientami,
  • udział w pracach  związanych z procesem sprzedaży,

Wymagania

  • wykształcenie wyższe,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku ,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office) oraz urządzeń biurowych,
  • dokładność, systematyczność, umiejętność logicznego myślenia, bardzo dobra organizacja pracy,
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość zdobycia doświadczenia i pogłębiania  wiedzy,
  • możliwość rozwoju osobistego,
  • wszystkie niezbędne narzędzia do pracy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    3 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....