Ogłoszenie numer: 126966, z dnia 2010-12-21
Dla naszego Klienta, agencji marketingowej typu „FULL SERVICE”, będącej częścią międzynarodowego biznesu szukamy osoby na stanowisko:
Sekretarka/ Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Kompleksowa obsługa sekretariatu:
-
- Koordynacja korespondencji i połączeń w języku polskim i angielskim - Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów - Organizacja spotkań i podróży służbowych
- Pomoc administracyjna w zakresie funkcjonowania biura zarządu i innych działów - Dwustronne tłumaczenia dokumentów i tekstów służbowych (język angielski)
Wymagania
- Pełna dyspozycyjność w godzinach pracy biurowej - Biegła znajomość języka angielskiego (business english) pozwalająca na płynną komunikację w mowie i piśmie – warunek konieczny (mile widziany certyfikat CPE lub BEC) - Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych - Doskonała organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów - Wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne - Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu - Samodzielność - Wysoka motywacja do pracy i determinacja w działaniu - Nienaganna prezencja
Oferujemy
- Umowę o pracę lub kontrakt - Pracę w międzynarodowej agencji marketingowej - Możliwość rozwoju w branży reklamowej