Polimport sp. z o.o. jest firmą działającą na rynku polskim od 2008 roku. Łączy odwieczne tradycje handlowe z nowoczesnymi metodami pracy i zarządzania. Firma prowadzi działalność o profilu handlowym z wieloma specjalizacjami. Pracownikami firmy są wykwalifikowani specjaliści prezentujący wysoką kulturę osobistą i handlową doskonale rozumiejący mechanizmy rynkowe. Działalność podlega ciągłemu doskonaleniu, rozwojowi i ekspansji na nowych rynkach zarówno krajowych, jak i zagranicznych.
- rolnictwo,
- przemysł spożywczy,
- przemysł chemiczny,
- tekstylia,
- nawozy.
Współpracujemy z wieloma dużymi kontrahentami o zasięgu ogólnoświatowym ze szczególnym uwzględnieniem współpracy w ramach Europy.
Jesteśmy firmą, której polityka personalna opiera się na przekonaniu, że pracownicy to nasz najcenniejszy kapitał. Stale dbamy o podnoszenie kwalifikacji kadr. Kompetencja, skuteczność oraz pomysłowość działania - to cechy, które cenimy najbardziej. Właściwa motywacja i umiejętność pracy zespołowej dopełniają obraz modelowego pracownika naszej firmy.
Aktualnie poszukujemy:
Zadania:
- obsługa klientów
- przyjęcie, wysłanie do spedycji zamówień
- organizacja dostaw do klientów
- precyzowanie informacji handlowej
- wystawianie faktur
- dbanie o wizerunek Firmy
- dobra znajomość angielskiego w mowie i piśmie
- aktywność
- rozwojowość
- mile widziane wyższe wykształcenie
- umiejętność organizacji własnej pracy
- komunikatywność, umiejętność pracy w grupie
- samodzielność, systematyczność i zaangażowanie
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia
- stabilne zatrudnienie
- szkolenie i przygotowanie merytoryczne do pracy w branży
- narzędzia pracy
- przyjazną atmosferę pracy