Ogłoszenie numer: 1699077, z dnia 2017-07-07
Nasz Klient - firma handlowa istniejąca od 1989 r, lider w branży plomb i zabezpieczeń, poszukuje osoby na stanowisko
Sekretarka / Asystentka Dz. Handlowego
Miejsce pracy: Gdynia
Nr Ref.: AS-KL/06/17
Opis stanowiska
- bieżąca obsługa sekretariatu firmy (rejestracja korespondencji, przygotowywanie pism i dokumentacji, odbieranie telefonów);
- koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji;
- zamawianie artykułów biurowych i gospodarczych;
- prowadzenie kalendarza spotkań biznesowych;
- wykonywanie innych prac administracyjnych zleconych przez przełożonych;
- wsparcie Działu Handlowego i Księgowego – wystawienie faktur i innych dokumentów księgowych.
Wymagania
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office);
- znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie jest dodatkowym atutem;
- komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej;
- zaangażowanie i odpowiedzialność za wykonywaną pracę;
- skrupulatność, rzetelność, chęć uczenia się.
Oferujemy
- pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach;
- pracę w dynamicznym, profesjonalnym zespole w miłej atmosferze;
- opiekę medyczną lub pakiet sportowy;
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego;
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.