Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...
Zobacz więcej ofert pracy

Sekretariat / Asystentka Zarządu

Masterchem Logoplaste Sp. z o.o.
Zielona Góra
praca stacjonarna
1281 dni temu

Jesteśmy wiodącym producentem wysokiej jakości opakowań, preform PET i zamknięć o Europejskim zasięgu przeznaczonych dla kosmetyków, chemii gospodarczej, produktów spożywczych, wyrobów farmaceutycznych i suplementów diety. Posiadamy ponad 27 -letnie doświadczenie, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Gazele Biznesu 2018, Diamenty Miesięcznika FORBES 2018, Brylanty Polskiej Gospodarki i I miejsce w rankingu Firmy Rodzinne Forbes’a 2019.

Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które dołączą do naszego zespołu.

Sekretariat / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Zielona Góra

Opis stanowiska:

  • odpowiedzialność za działanie sekretariatu Firmy
  • profesjonalne logistyczne i administracyjne wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach
  • realizowanie bieżących zadań wyznaczonych przez Zarząd
  • organizacja i obsługa spotkań
  • pomoc i organizacja podróży służbowych
  • koordynowanie zamówieniami towarów i usług niezbędnych do prawidłowej i płynnej pracy biura
  • współpraca z działem administracyjno-kadrowym
  • obieg dokumentów w firmie (archiwizacja, przechowywanie)
  • zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji oraz współpracy z pozostałymi działami w firmie (przekazywanie informacji od klientów, dostawców, instytucji)
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • obsługa urządzań biurowych – telefon, kopiarka, skan
  • prowadzenie systemu DMS/CRM według procedur obowiązujących w firmie

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • znajomość języka angielskiego, mile widziana j. niemieckiego
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • umiejętność obsługi komputera i programów komputerowych
  • komunikatywność, otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów
  • kreatywność, dynamizm, zorganizowanie i umiejętność pracy pod presją

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w prężnie działającej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • po 3-miesięcznym okresie próbnym umowa o pracę na pełny etat
  • pracę na samodzielnym stanowisku – przyuczenie i wsparcie
  • wynagrodzenia stałe + premia uznaniowa
  • bony świąteczne, okolicznościowe, karta OKsystem, dodatek do urlopu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Masterchem Logoplaste Sp. z o.o.

Jesteśmy producentem wysokiej jakości opakowań PET o Europejskim zasięgu przeznaczonych dla kosmetyków, chemii gospodarczej, produktów spożywczych, produktów alkoholowych, wyrobów farmaceutycznych i suplementów diety. Masterchem Logoplaste stosuje najnowsze technologie i rozwiązania informatyczne. Wdrożone przez firmę systemy zarządzania jakością: ISO 9001, ISO 15593 oraz ISO 15378 standaryzują wszelkie procesy jakościowe.
Naszym klientom oferujemy kompletną gamę rozwiązań, od kreowania pomysłów i projektowania, przez tworzenie krótkich serii butelek i zamknięć, aż po produkcję wysokonakładową.
 
Wśród oferowanych przez nas produktów znajdują się:
    • butelki,
    • słoiki,
    • zamknięcia,
    • preformy.

Od wielu lat działamy na rzecz wdrażania ekologicznych rozwiązań w procesach produkcyjnych, oferując naszym klientom certyfikowany regranulat do produkcji opakowań PET. Opakowania z tego materiału stanowią idealną alternatywę dla firm, które prowadzą politykę proekologiczną i angażują się w procesy ponownego przetworzenia materiałów odpadowych.
Nasza długoletnia działalność oparta jest na wiarygodności oraz zaufaniu, a celem firmy  jest zaspokojenie potrzeb najbardziej wymagających Klientów.

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka biura zarządu w biurze rachunkowym

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków realizacja zadań administracyjnych dla Spółki (m.in. wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń), koordynacja działań windykacyjnych, tworzenie analiz,...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Specjalista obsługi Biura Zarządu / Asystent Biura Zarządu

    PRU MEGA-REM Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
  • Asystent / Asystentka zarządu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków wystawianie faktur, nadzór nad środkami trwałymi, dokumentacją Spółki i ich archiwizacja, kontakt z urzędami, realizacja płatności, rozliczeń; nadzór nad działaniami windykacyjnymi; tworzenie analiz, zestawień, pism prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz...
  • Office Manager

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Responsibilities: Office maintenance, developing and executing routines to create a highclass and productive office environment; Front office activities: telephone calls handling; Manage inventory of office supplies; Inducting new employees to their workstations; Controlling correspondence; Handson...
  • Office and Executive Assistant

    TECHSTACK sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Your team: In Wrocław, you will join a supportive and collaborative team, working closely with the C-Level, Office Management, and other administrative staff. Our team operates in a dynamic, fast-paced environment, aiming to make daily operations as seamless as possible for everyone. You will be...