Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Asystentka Zarządu

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych , kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych informacji, zarządzanie obiegiem...
  • Administrative Assistant in Operational Planning Division

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    13 godz.
    Duties and tasks linked to the post: the organisation of meetings with internal and external participants, supporting in related logistical/procurement/financial etc preparatory activities and succeeding assignments, contributing to drafting/distributing/storing various communication processed in...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Sekretariat / Asystentka Zarządu

Masterchem Logoplaste Sp. z o.o.
Zielona Góra
praca stacjonarna
1328 dni temu

Jesteśmy wiodącym producentem wysokiej jakości opakowań, preform PET i zamknięć o Europejskim zasięgu przeznaczonych dla kosmetyków, chemii gospodarczej, produktów spożywczych, wyrobów farmaceutycznych i suplementów diety. Posiadamy ponad 27 -letnie doświadczenie, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Gazele Biznesu 2018, Diamenty Miesięcznika FORBES 2018, Brylanty Polskiej Gospodarki i I miejsce w rankingu Firmy Rodzinne Forbes’a 2019.

Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które dołączą do naszego zespołu.

Sekretariat / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Zielona Góra

Opis stanowiska:

  • odpowiedzialność za działanie sekretariatu Firmy
  • profesjonalne logistyczne i administracyjne wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach
  • realizowanie bieżących zadań wyznaczonych przez Zarząd
  • organizacja i obsługa spotkań
  • pomoc i organizacja podróży służbowych
  • koordynowanie zamówieniami towarów i usług niezbędnych do prawidłowej i płynnej pracy biura
  • współpraca z działem administracyjno-kadrowym
  • obieg dokumentów w firmie (archiwizacja, przechowywanie)
  • zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji oraz współpracy z pozostałymi działami w firmie (przekazywanie informacji od klientów, dostawców, instytucji)
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • obsługa urządzań biurowych – telefon, kopiarka, skan
  • prowadzenie systemu DMS/CRM według procedur obowiązujących w firmie

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • znajomość języka angielskiego, mile widziana j. niemieckiego
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • umiejętność obsługi komputera i programów komputerowych
  • komunikatywność, otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów
  • kreatywność, dynamizm, zorganizowanie i umiejętność pracy pod presją

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w prężnie działającej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • po 3-miesięcznym okresie próbnym umowa o pracę na pełny etat
  • pracę na samodzielnym stanowisku – przyuczenie i wsparcie
  • wynagrodzenia stałe + premia uznaniowa
  • bony świąteczne, okolicznościowe, karta OKsystem, dodatek do urlopu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Masterchem Logoplaste Sp. z o.o.

Jesteśmy producentem wysokiej jakości opakowań PET o Europejskim zasięgu przeznaczonych dla kosmetyków, chemii gospodarczej, produktów spożywczych, produktów alkoholowych, wyrobów farmaceutycznych i suplementów diety. Masterchem Logoplaste stosuje najnowsze technologie i rozwiązania informatyczne. Wdrożone przez firmę systemy zarządzania jakością: ISO 9001, ISO 15593 oraz ISO 15378 standaryzują wszelkie procesy jakościowe.
Naszym klientom oferujemy kompletną gamę rozwiązań, od kreowania pomysłów i projektowania, przez tworzenie krótkich serii butelek i zamknięć, aż po produkcję wysokonakładową.
 
Wśród oferowanych przez nas produktów znajdują się:
    • butelki,
    • słoiki,
    • zamknięcia,
    • preformy.

Od wielu lat działamy na rzecz wdrażania ekologicznych rozwiązań w procesach produkcyjnych, oferując naszym klientom certyfikowany regranulat do produkcji opakowań PET. Opakowania z tego materiału stanowią idealną alternatywę dla firm, które prowadzą politykę proekologiczną i angażują się w procesy ponownego przetworzenia materiałów odpadowych.
Nasza długoletnia działalność oparta jest na wiarygodności oraz zaufaniu, a celem firmy  jest zaspokojenie potrzeb najbardziej wymagających Klientów.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Asystentka Zarządu

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych , kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych informacji, zarządzanie obiegiem...
  • Administrative Assistant in Operational Planning Division

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    13 godz.
    Duties and tasks linked to the post: the organisation of meetings with internal and external participants, supporting in related logistical/procurement/financial etc preparatory activities and succeeding assignments, contributing to drafting/distributing/storing various communication processed in...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....