O! Nareszcie jesteś! Idealne wyczucie czasu, bo potrzebny nam:
Security Operations Centre Helpdesk Analyst
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: R-61487
Jeśli masz ochotę na:
- Wstępne analizowanie wykrytych zdarzeń bezpieczeństwa
- Kategoryzowanie incydentów bezpieczeństwa, zapytań, zgłoszeń i nadawanie im priorytetów
- Znajdowanie odpowiedniego kanału eskalacji
- Zbieranie kluczowych informacji i opisywanie ich na potrzeby reagowania na 2 linii wsparcia
- Utrzymywanie dokumentacji technicznej i dzienników operacyjnych
A także smaka na:
- Umowę o pracę
- Szeroki pakiet benefitów (każdy znajdzie coś dla siebie) – szkolenia, prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport czy bilety do kina
- Dobry dojazd do pracy (blisko linii metra)
- Ubezpieczenie grupowe z funduszem kapitałowym
- Dodatkowe zniżki na ubezpieczenie samochodu czy mieszkania
A jednocześnie:
- Jesteś gotowy do pracy w trybie zmianowej
- Dobrze znasz język angielski w mowie i piśmie
- Masz wysoko rozwinięte zdolności analityczne i potrafisz rozwiązywać problemy
- Znasz podstawy TCP/IP
- Możesz pochwalić się znajomością różnego typu malware – robaki, trojany, ransomware i inne