Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Scoring and Logistics Specialist
Praca Stała
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: SLS/001/CKK
Zadania:
- opracowywanie, składanie i śledzenie zamówień
- realizację zakupów materiałów biurowych
- kontrolę wiarygodności dostawców i komunikację z dostawcami
- planowanie przewozów dostawczych i wysyłek do odbiorców, współpracę ze spedytorami
i przewoźnikami zewnętrznymi - organizację ubezpieczenia i odprawy celnej ładunku (dla działów : marketingu, administracji, sprzedaży)
- analizę i okresową kontrolę metod zaopatrzenia
- aktualizację systemu informatycznego zarządzającego zaopatrzeniem
- opracowywanie planów zaopatrzenia / planów dostaw, wyznaczanie i utrzymywanie stanu zapasów magazynowych (dwa magazyny: zewnętrzny i wewnętrzny)
- przyjmowanie dostaw z wykorzystanymi materiałami egzaminacyjnymi
- sprawdzanie egzaminów i dostarczanie wyników (forma elektroniczna via email oraz papierowa: via przesyłka pocztowa/ kurierska)
- zapewnienie kompletności dostaw do klienta
- udział w realizowanych projektach w zakresie dotyczącym działań logistycznych, marketingowych i sprzedażowych
- wdrażanie usprawnień w celu zapewnienia jak najlepszych standardów jakości zarówno wewnątrz firmy, jak i w relacji z klientem
- min. średnie wykształcenie (mile widziani absolwenci Administracji / Zarządzania Jakością / Ekonomii)
- min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (dział zakupów/zaopatrzenia)
- znajomość języka angielskiego (poziom minimum B2 wg CEF)
- znajomość przepisów dotyczących przesyłek krajowych i zagranicznych
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office, znajomość programów typu CRM
- otwarte podejście do działań operacyjnych i biznesowych, umiejętność rozwiązywania problemów
- operatywność i bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność zarządzania czasem i planowania
- samodzielność i umiejętności podejmowania decyzji pracy pod presją czasu
- otwartość i komunikatywność w stosunkach międzyludzkich, doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta i wysoka kultura osobista
- zdolność analitycznego, przyczynowo-skutkowego myślenia
- systemowe i zintegrowane widzenie konsekwencji podejmowanych decyzji
- skrupulatność, sumienność i systematyczność
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- po okresie próbnym pakiet medyczny i polisę ubezpieczeniową
- pracę w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy w zgranym zespole młodych profesjonalistów