We are creating an SAP & IT competency center (GSO) providing IT services to Deutsche Telekom in Europe - a place full of ambitious people, creative ideas and positive energy.
- Acting as SAP GRC (Governance, Risk & Compliance) internal consultant for Deutsche Telekom group, as a member of the unique SAP GRC Competence Center
- Responsibility for translation of business requirements into system and process solution through definition of the technical design, customizing, interfaces, development specifications etc. in SAP GRC Access Control (modules: ARA, ARM, BRM, EAM) and SAP GRC Process Control (v 10.1)
- Coordinates and performs major developments and projects in SAP GRC & SAP authorizations area
- Responsible in his respective area of all stages of projects
- Carries out trainings for end-users
- Coaching of more junior colleagues
Requirements:
- At least 2-3 years experience in SAP GRC software components like Access Control (ARA, ARM, BRM, EAM) and/or Process Control
- Experience and good knowledge in SAP security, SAP authorizations, IDM solutions, access management & compliance areas
- Comprehensive knowledge about SAP GRC technology, new GRC solutions, current trends, etc.
- Good team player with excellent communication & presentation skills and with proven skills in collaboration in non-hierarchical, international and cross-functional teams
- Good customer handling experience, ability for user support & training
- Fluent written and spoken English
- Willingness to travel
We can offer you:
- Ability to work on one of the biggest SAP project in Europe and use the newest SAP technologies
- Professional development (trainings, development plans, international assignments opportunities)
- Challenging job in a dynamic and multinational environment
- Excellent benefits and inclusive environment
- Opportunity to participate in strategic projects
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.