PGE Polska Grupa Energetyczna S.A., jedna z największych firm sektora elektroenergetycznego w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej
Ogłasza rekrutację na stanowisko:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:
- Kreowanie i wyznaczanie kierunków zarządzania procesami GK PGE
- Wypracowanie celów i kierunków ewaluacji Architektury Procesów GK PGE, metodyk mapowania i modelowania procesów biznesowych; doradztwo kadrze menadżerskiej GK PGE w zakresie zgodności z wymaganiami systemu zarzadzania procesowego oraz efektywnych metod mapowania, modelowania i optymalizacji procesów biznesowych
- Koordynowanie procesu uzgodnień i zatwierdzania dokumentacji procesowej
- Wypracowanie wymagań biznesowych i organizacyjnych, koordynacja wdrożenia oraz inicjowanie zmian w dedykowanym narzędziu IT do procesu Auditów oraz działań korygujących/zapobiegawczych; zapewnienie efektywnego procesu wprowadzania i aktualizowania danych publikowanych w niniejszym narzędziu IT
- Zarządzanie procesem auditów procesów i systemów zarządzania w Grupie Kapitałowej PGE
- Zarządzanie pracą auditorów wewnętrznych GK PGE; monitorowanie i nadzór nad bieżącą i terminową publikacją ostatecznych wersji raportów z auditów w PGE S.A. i Spółkach GK PGE; nadzór nad działaniami korygującymi i zapobiegawczymi w GK PGE – zapewnienie cyklicznego i efektywnego procesu raportowania statusów prowadzonych działań
- Organizacja i merytoryczne przygotowanie szkoleń / cyklicznych warsztatów dla: a) przyszłych Auditorów, b) obecnych Auditorów Wewnętrznych oraz c) pracowników właściwych ds. Systemów Zarządzania w GK PGE
- Zarządzanie procesem publikacji i udostępniania raportów, załączników do raportów oraz harmonogramów z planowanych i zrealizowanych badań auditowych w GK PGE; zapewnienie efektywnej i bieżącej obsługi dedykowanej skrzynki mailowej (korespondencja z zainteresowanymi stronami) w zakresie zagadnień auditowych
Profil idealnego kandydata:
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w zakresie zarządzania Zintegrowanymi Systemami Zarządzania i optymalizacji procesów biznesowych (doświadczenie w realizacji zarówno auditów wewnętrznych - procesów/ systemów oraz realizacja auditów jako Auditor Wiodący)
- Doskonała znajomość pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint, Paint)
- Umiejętność dobrej organizacji pacy i planowania
- Sumienność, dokładność, zaangażowanie
- Odpowiedzialność i kreatywność, otwartość na zmiany
- Myślenie analityczne
- Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego
Ze swojej strony gwarantujemy:
- Pracę w przedsiębiorstwie o stabilnej pozycji na rynku energetycznym
- Bardzo duże możliwości rozwoju zawodowego
- Wsparcie rozwoju zawodowego i możliwość uczestnictwa w szkoleniach branżowych
Poznaj
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce. PGE S.A. to spółka dominująca Grupy Kapitałowej PGE. Odpowiada za zarządzanie Grupą, zapewnia koordynację działań i wytycza strategiczne kierunki. Zapraszamy do współpracy – razem budujmy przyszłość polskiej energetyki.