specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: możliwe do 10.000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| działalność lub zlecenie Twój zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów polskich; Realizacja usług dla naszych klientów w niemieckich urzędach i instytucjach; Praca z komputerem, obsługa programów...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Ihre Chance im technischen Vertrieb! Sind Sie bereit, die Zukunft der Technik zu gestalten? Wir suchen einen dynamischen und engagierten Mitarbeiter (m/w/d) im technischen Vertrieb, der mit Leidenschaft und Expertise unser Team verstärkt. Wenn Sie technisches Know-how mit Verkaufsaffinität...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Ukończenie 6-tygodniowego szkolenia wprowadzającego. Odbieranie rozmów od klientów (bez wychodzących połączeń). Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z produktami Vodafone. Identyfikowanie i proaktywne rozwiązywanie błędów. Dokumentacja zgłoszeń zgodnie z procedurami firmy.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
6-tygodniowe szkolenie wprowadzające do pracy. Odbieranie połączeń od klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych produktów Vodafone, identyfikacja i eliminacja błędów, dokumentacja zgłoszeń.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach. Rozwiązywanie codziennych...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
Samodzielny Specjalista ds. wsparcia i relacji z klientem (niemieckojęzycznym)
Samodzielny Specjalista ds. wsparcia i relacji z klientem (niemieckojęzycznym)
Telit Management Sp. z o.o.
zachodniopomorskie
praca stacjonarna
4146 dni temu
TELIT Management dostarcza usługi w zakresie IT, telekomunikacji, wsparcia inżynieryjnego (engineering) oraz business support. Specjalizujemy się w rozwoju i utrzymaniu aplikacji, tworzeniu oprogramowania na potrzeby rynku technologicznego oraz rozwoju i zarządzania infrastrukturą IT/telco.
Dla naszego Klienta - międzynarodowej, renomowanej firmy z branży IT z siedzibą w Bydgoszczy - poszukujemy aktualnie osób na stanowisko:
Samodzielny Specjalista ds. wsparcia i relacji z klientem (niemieckojęzycznym)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie, pomoc w rozwiązywaniu problemów w zakresie IT (1 linia wsparcia), klasyfikację i oddelegowanie zgłoszeń oraz podtrzymywanie dobrych relacji z klientami niemieckojęzycznymi. Nie wymagamy doświadczenia w branży IT!
Czego oczekujemy?
Poza motywacją, zaangażowaniem i optymizmem:
biegłej, praktycznej znajomości języka niemieckiego - warunek konieczny,
wysokich umiejętności komunikacyjnych i łatwości w nawiązywaniu kontaktów z klientami,
min. podstawowej znajomości pakietu MS Office,
chęci poszerzania horyzontów i gotowości do zdobywania nowych doświadczenia zawodowych.
Co gwarantujemy?
szybki i bezstresowy proces rekrutacji,
długofalową współpracę w oparciu o umowę o pracę,
atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji oraz zaangażowania,
codzienny kontakt z językiem obcym,
możliwość podnoszenie kwalifikacji - udział w szkoleniach, kursach, warsztatach,
pełne wsparcie i wdrożenie w zakres obowiązków i odpowiedzialności,
możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia nowych umiejętności,
pracę w przyjaznej atmosferze i międzynarodowym środowisku,
atrakcyjny pakiet socjalny,
osoby decydujące się na zmianę miejsca zamieszkania, mogą liczyć na dodatkowe finansowe wsparcie.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: możliwe do 10.000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| działalność lub zlecenie Twój zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów polskich; Realizacja usług dla naszych klientów w niemieckich urzędach i instytucjach; Praca z komputerem, obsługa programów...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Ihre Chance im technischen Vertrieb! Sind Sie bereit, die Zukunft der Technik zu gestalten? Wir suchen einen dynamischen und engagierten Mitarbeiter (m/w/d) im technischen Vertrieb, der mit Leidenschaft und Expertise unser Team verstärkt. Wenn Sie technisches Know-how mit Verkaufsaffinität...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Ukończenie 6-tygodniowego szkolenia wprowadzającego. Odbieranie rozmów od klientów (bez wychodzących połączeń). Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z produktami Vodafone. Identyfikowanie i proaktywne rozwiązywanie błędów. Dokumentacja zgłoszeń zgodnie z procedurami firmy.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
6-tygodniowe szkolenie wprowadzające do pracy. Odbieranie połączeń od klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych produktów Vodafone, identyfikacja i eliminacja błędów, dokumentacja zgłoszeń.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach. Rozwiązywanie codziennych...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...