Uczestnictwo w 6-tygodniowym szkoleniu wprowadzającym; Obsługa przychodzących połączeń klientów; Rozwiązywanie problemów technicznych oraz usterek produktów; Identyfikacja i proaktywne rozwiązywanie błędów; Dokumentowanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi procesami;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Osoba na tym stanowisku będzie pierwszym punktem kontaktu dla klientów, odpowiadając na zapytania, rozwiązując problemy oraz zapewniając wsparcie poprzez telefon, e-mail, chat i media społecznościowe. W rolę tę wchodzi również budowanie pozytywnej relacji z klientami oraz uczestnictwo w...
Twój zakres obowiązków: Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform....
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów pasażerów, bo wierzymy, że każdy zasługuje na szczęśliwe zakończenie ;) Udzielanie niezbędnych informacji z taką łatwością jakbyś prowadził własny podcast! Obsługa przychodzących połączeń, emaili i czatów; Pomaganie w sytuacjach...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Customer service- voice and non-voice for a popular fashion brand via phone, email, social media, live chat. We take a break from phone calls on Sundays, we only handle chat. :) Providing reliable and accurate information in response to customer queries and issues. Actively communicating within the...
Samodzielny Specjalista ds. wsparcia i relacji z klientem (niemieckojęzycznym)
Samodzielny Specjalista ds. wsparcia i relacji z klientem (niemieckojęzycznym)
Telit Management Sp. z o.o.
zachodniopomorskie
praca stacjonarna
4046 dni temu
TELIT Management dostarcza usługi w zakresie IT, telekomunikacji, wsparcia inżynieryjnego (engineering) oraz business support. Specjalizujemy się w rozwoju i utrzymaniu aplikacji, tworzeniu oprogramowania na potrzeby rynku technologicznego oraz rozwoju i zarządzania infrastrukturą IT/telco.
Dla naszego Klienta - międzynarodowej, renomowanej firmy z branży IT z siedzibą w Bydgoszczy - poszukujemy aktualnie osób na stanowisko:
Samodzielny Specjalista ds. wsparcia i relacji z klientem (niemieckojęzycznym)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie, pomoc w rozwiązywaniu problemów w zakresie IT (1 linia wsparcia), klasyfikację i oddelegowanie zgłoszeń oraz podtrzymywanie dobrych relacji z klientami niemieckojęzycznymi. Nie wymagamy doświadczenia w branży IT!
Czego oczekujemy?
Poza motywacją, zaangażowaniem i optymizmem:
biegłej, praktycznej znajomości języka niemieckiego - warunek konieczny,
wysokich umiejętności komunikacyjnych i łatwości w nawiązywaniu kontaktów z klientami,
min. podstawowej znajomości pakietu MS Office,
chęci poszerzania horyzontów i gotowości do zdobywania nowych doświadczenia zawodowych.
Co gwarantujemy?
szybki i bezstresowy proces rekrutacji,
długofalową współpracę w oparciu o umowę o pracę,
atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji oraz zaangażowania,
codzienny kontakt z językiem obcym,
możliwość podnoszenie kwalifikacji - udział w szkoleniach, kursach, warsztatach,
pełne wsparcie i wdrożenie w zakres obowiązków i odpowiedzialności,
możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia nowych umiejętności,
pracę w przyjaznej atmosferze i międzynarodowym środowisku,
atrakcyjny pakiet socjalny,
osoby decydujące się na zmianę miejsca zamieszkania, mogą liczyć na dodatkowe finansowe wsparcie.
Uczestnictwo w 6-tygodniowym szkoleniu wprowadzającym; Obsługa przychodzących połączeń klientów; Rozwiązywanie problemów technicznych oraz usterek produktów; Identyfikacja i proaktywne rozwiązywanie błędów; Dokumentowanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi procesami;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Osoba na tym stanowisku będzie pierwszym punktem kontaktu dla klientów, odpowiadając na zapytania, rozwiązując problemy oraz zapewniając wsparcie poprzez telefon, e-mail, chat i media społecznościowe. W rolę tę wchodzi również budowanie pozytywnej relacji z klientami oraz uczestnictwo w...
Twój zakres obowiązków: Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform....
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów pasażerów, bo wierzymy, że każdy zasługuje na szczęśliwe zakończenie ;) Udzielanie niezbędnych informacji z taką łatwością jakbyś prowadził własny podcast! Obsługa przychodzących połączeń, emaili i czatów; Pomaganie w sytuacjach...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Customer service- voice and non-voice for a popular fashion brand via phone, email, social media, live chat. We take a break from phone calls on Sundays, we only handle chat. :) Providing reliable and accurate information in response to customer queries and issues. Actively communicating within the...