specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi. Współpraca w zespole w celu...
Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, e-mail). Reprezentacja lidera branży motoryzacyjnej. Dokumentacja w systemie CRM. Współpraca międzydziałowa dla lepszej obsługi. Aktualizowanie wiedzy o ofertach i zasadach klienta. Wykorzystanie wiedzy motoryzacyjnej do rozwiązywania problemów.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform; Listen carefully and understand customer needs; Building a good relationship with the customer; Participate in activities and meetings to improve service quality and customer satisfaction;
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail; Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem; Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM; Współpraca z innymi...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Pomoc klientom przez telefon, e-mail, czat i media społecznościowe, Analiza potrzeb klientów i budowanie relacji, Podnoszenie jakości obsługi i satysfakcji klientów.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Your responsibilities: Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical...
Samodzielny Specjalista ds. wsparcia i relacji z klientem (niemieckojęzycznym)
Samodzielny Specjalista ds. wsparcia i relacji z klientem (niemieckojęzycznym)
Telit Management Sp. z o.o.
zachodniopomorskie
praca stacjonarna
4177 dni temu
TELIT Management dostarcza usługi w zakresie IT, telekomunikacji, wsparcia inżynieryjnego (engineering) oraz business support. Specjalizujemy się w rozwoju i utrzymaniu aplikacji, tworzeniu oprogramowania na potrzeby rynku technologicznego oraz rozwoju i zarządzania infrastrukturą IT/telco.
Dla naszego Klienta - międzynarodowej, renomowanej firmy z branży IT z siedzibą w Bydgoszczy - poszukujemy aktualnie osób na stanowisko:
Samodzielny Specjalista ds. wsparcia i relacji z klientem (niemieckojęzycznym)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie, pomoc w rozwiązywaniu problemów w zakresie IT (1 linia wsparcia), klasyfikację i oddelegowanie zgłoszeń oraz podtrzymywanie dobrych relacji z klientami niemieckojęzycznymi. Nie wymagamy doświadczenia w branży IT!
Czego oczekujemy?
Poza motywacją, zaangażowaniem i optymizmem:
biegłej, praktycznej znajomości języka niemieckiego - warunek konieczny,
wysokich umiejętności komunikacyjnych i łatwości w nawiązywaniu kontaktów z klientami,
min. podstawowej znajomości pakietu MS Office,
chęci poszerzania horyzontów i gotowości do zdobywania nowych doświadczenia zawodowych.
Co gwarantujemy?
szybki i bezstresowy proces rekrutacji,
długofalową współpracę w oparciu o umowę o pracę,
atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji oraz zaangażowania,
codzienny kontakt z językiem obcym,
możliwość podnoszenie kwalifikacji - udział w szkoleniach, kursach, warsztatach,
pełne wsparcie i wdrożenie w zakres obowiązków i odpowiedzialności,
możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia nowych umiejętności,
pracę w przyjaznej atmosferze i międzynarodowym środowisku,
atrakcyjny pakiet socjalny,
osoby decydujące się na zmianę miejsca zamieszkania, mogą liczyć na dodatkowe finansowe wsparcie.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi. Współpraca w zespole w celu...
Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, e-mail). Reprezentacja lidera branży motoryzacyjnej. Dokumentacja w systemie CRM. Współpraca międzydziałowa dla lepszej obsługi. Aktualizowanie wiedzy o ofertach i zasadach klienta. Wykorzystanie wiedzy motoryzacyjnej do rozwiązywania problemów.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform; Listen carefully and understand customer needs; Building a good relationship with the customer; Participate in activities and meetings to improve service quality and customer satisfaction;
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail; Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem; Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM; Współpraca z innymi...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Pomoc klientom przez telefon, e-mail, czat i media społecznościowe, Analiza potrzeb klientów i budowanie relacji, Podnoszenie jakości obsługi i satysfakcji klientów.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Your responsibilities: Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical...