TELIT Management dostarcza usługi w zakresie IT, telekomunikacji, wsparcia inżynieryjnego (engineering) oraz business support. Specjalizujemy się w rozwoju i utrzymaniu aplikacji, tworzeniu oprogramowania na potrzeby rynku technologicznego oraz rozwoju i zarządzania infrastrukturą IT/telco.
Dla naszego Klienta - międzynarodowej, renomowanej firmy z branży IT z siedzibą w Bydgoszczy - poszukujemy aktualnie osób na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie, pomoc w rozwiązywaniu problemów w zakresie IT (1 linia wsparcia), klasyfikację i oddelegowanie zgłoszeń oraz podtrzymywanie dobrych relacji z klientami niemieckojęzycznymi. Nie wymagamy doświadczenia w branży IT!
Poza motywacją, zaangażowaniem i optymizmem:
- biegłej, praktycznej znajomości języka niemieckiego - warunek konieczny,
- wysokich umiejętności komunikacyjnych i łatwości w nawiązywaniu kontaktów z klientami,
- min. podstawowej znajomości pakietu MS Office,
- chęci poszerzania horyzontów i gotowości do zdobywania nowych doświadczenia zawodowych.
- szybki i bezstresowy proces rekrutacji,
- długofalową współpracę w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji oraz zaangażowania,
- codzienny kontakt z językiem obcym,
- możliwość podnoszenie kwalifikacji - udział w szkoleniach, kursach, warsztatach,
- pełne wsparcie i wdrożenie w zakres obowiązków i odpowiedzialności,
- możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia nowych umiejętności,
- pracę w przyjaznej atmosferze i międzynarodowym środowisku,
- atrakcyjny pakiet socjalny,
- osoby decydujące się na zmianę miejsca zamieszkania, mogą liczyć na dodatkowe finansowe wsparcie.