What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę część etatu rekrutacja online
1 dni
Job location - Part time (4PM- 8 PM), Poland virtual or hybrid from Wroclaw Responsibilities: Communicate effectively on the phone with German-speaking customers to understand and address their banking needs. Assist with account opening, closing, inquiries, transactions, product information, and...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Customer service- voice and non-voice for a popular fashion brand via phone, email, social media, live chat. We take a break from phone calls on Sundays, we only handle chat. :) Providing reliable and accurate information in response to customer queries and issues. Actively communicating within the...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to various incoming requests, solving emerging issues. Provide assistance via telephone, and chat. Listen carefully and understand customer needs. Handling different methods of payments (credit cards,...
Solving passengers' problems, because we believe everyone deserves a lieto fine ;) Providing essential information with as much ease as if you were hosting your own podcast! Handling incoming calls, emails and chats. Helping in crisis situations with a cool head and a smile on your face - like...
Samodzielny Specjalista ds. wsparcia i relacji z klientem (niemieckojęzycznym)
Samodzielny Specjalista ds. wsparcia i relacji z klientem (niemieckojęzycznym)
Telit Management Sp. z o.o.
dolnośląskie
praca stacjonarna
4046 dni temu
TELIT Management dostarcza usługi w zakresie IT, telekomunikacji, wsparcia inżynieryjnego (engineering) oraz business support. Specjalizujemy się w rozwoju i utrzymaniu aplikacji, tworzeniu oprogramowania na potrzeby rynku technologicznego oraz rozwoju i zarządzania infrastrukturą IT/telco.
Dla naszego Klienta - międzynarodowej, renomowanej firmy z branży IT z siedzibą w Bydgoszczy - poszukujemy aktualnie osób na stanowisko:
Samodzielny Specjalista ds. wsparcia i relacji z klientem (niemieckojęzycznym)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie, pomoc w rozwiązywaniu problemów w zakresie IT (1 linia wsparcia), klasyfikację i oddelegowanie zgłoszeń oraz podtrzymywanie dobrych relacji z klientami niemieckojęzycznymi. Nie wymagamy doświadczenia w branży IT!
Czego oczekujemy?
Poza motywacją, zaangażowaniem i optymizmem:
biegłej, praktycznej znajomości języka niemieckiego - warunek konieczny,
wysokich umiejętności komunikacyjnych i łatwości w nawiązywaniu kontaktów z klientami,
min. podstawowej znajomości pakietu MS Office,
chęci poszerzania horyzontów i gotowości do zdobywania nowych doświadczenia zawodowych.
Co gwarantujemy?
szybki i bezstresowy proces rekrutacji,
długofalową współpracę w oparciu o umowę o pracę,
atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji oraz zaangażowania,
codzienny kontakt z językiem obcym,
możliwość podnoszenie kwalifikacji - udział w szkoleniach, kursach, warsztatach,
pełne wsparcie i wdrożenie w zakres obowiązków i odpowiedzialności,
możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia nowych umiejętności,
pracę w przyjaznej atmosferze i międzynarodowym środowisku,
atrakcyjny pakiet socjalny,
osoby decydujące się na zmianę miejsca zamieszkania, mogą liczyć na dodatkowe finansowe wsparcie.
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę część etatu rekrutacja online
1 dni
Job location - Part time (4PM- 8 PM), Poland virtual or hybrid from Wroclaw Responsibilities: Communicate effectively on the phone with German-speaking customers to understand and address their banking needs. Assist with account opening, closing, inquiries, transactions, product information, and...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Customer service- voice and non-voice for a popular fashion brand via phone, email, social media, live chat. We take a break from phone calls on Sundays, we only handle chat. :) Providing reliable and accurate information in response to customer queries and issues. Actively communicating within the...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to various incoming requests, solving emerging issues. Provide assistance via telephone, and chat. Listen carefully and understand customer needs. Handling different methods of payments (credit cards,...
Solving passengers' problems, because we believe everyone deserves a lieto fine ;) Providing essential information with as much ease as if you were hosting your own podcast! Handling incoming calls, emails and chats. Helping in crisis situations with a cool head and a smile on your face - like...