Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Bielsku-Białej
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Samodzielny referent
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Ogłoszenie o naborze Nr 144240
Warunki pracy
praca administracyjno-biurowa
praca przy komputerze
Zakres zadań
- kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
- obsługa programu finansowo-księgowego, dekretacja dokumentów i wprowadzanie do systemu finansowo- księgowego
- bieżąca kontrola i analiza rozrachunków
- monitowanie zaległości w płatnościach dochodów budżetowych
- uzgadnianie na koniec każdego miesiąca zapisów dokonanych na kontach,
- sporządzanie miesięcznych zestawień obrotów i sald
- sporządzanie sprawozdań budżetowych, GUS
- przestrzeganie terminów płatności zobowiązań
- kontrola poprawności dokumentacji składanej przez lekarzy wyznaczonych
- prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych, w tym sporządzanie dokumentacji niezbędnej prawidłowego dokumentowania zamówień publicznych oraz sporządzanie stosownych sprawozdań
- obsługa programów kadrowo płacowych, w tym, sporządzanie list płac, deklaracji do ZUS i US, PIT 11 i PIT 4R
- redagowanie odpowiedzi na bieżące pisma w zespole finansowo-księgowym
- wykonywanie innych czynności związanych z pracą zespołu finansowo księgowego zleconych przez przełożonego
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie ekonomicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego staż pracy w księgowości ( mile widziany staż w jednostkach budżetowych)
- znajomość obsługi komputera, w tym word, excel, znajomość systemu finansowo-księgowego Progman Finanse Premium, Progman Kadry Płace, Progman Fakturowanie, Płatnik
- znajomość przepisów z zakresu ustaw: a) o finansach publicznych, b) o rachunkowości, c) o Inspekcji Weterynaryjnej,
- umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy własnej
- samodzielność w rozwiązywaniu problemów, kreatywność,
- odpowiedzialność, dokładność, zaangażowanie
- zdolności analityczne oraz umiejętność interpretacji i stosowania przepisów
- praktyczna znajomość zagadnień i przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, prawa pracy i pokrewnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-08 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:43-316 Bielsko-Biała ul. Karpacka 76
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane