Samodzielny referent

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Choszcznie
Choszczno
praca stacjonarna
2 dni temu
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Choszcznie
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Samodzielny referent
Miejsce pracy: Choszczno
Ogłoszenie o naborze Nr 142678

Warunki pracy

Praca na pierwszym piętrze, brak podjazdów i windy, praca siedząca. Kontakt telefoniczny i osobisty z petentami.

Zakres zadań

  • prowadzenie spraw administracyjnych zgodnie z określonymi w przepisach zasadami, np. sporządzanie, przyjmowanie, obieg, archiwizacja i kontroli dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg pracy IW PIW Choszczno
  • prowadzenie planowanie i organizacja Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • prowadzenie ewidencji: upoważnień, druków ścisłego zarachowania, decyzji , pieczęci, mandatów
  • ewidencja czasu pracy i zatrudnienia
  • prowadzenie baz z danymi

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie administracyjne lub ekonomiczne lub inne z zakresu wykonywanych zadań
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego praca biurowa, księgowa, administracyjna, na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • obsługa pakietu MS Office oraz obsługa urządzeń biurowych
  • Komunikatywność, umiejętność działania w sytuacjach nie przewidzianych, umiejętność prognozowania
  • praw jazdy kat. B - manualna przekładnia
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
  • oświadczenie o posiadaniu ważnego prawa jazdy na manualną skrzynię biegów
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-24 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Choszcznie ul. MALCZEWSKIEGO 17/1, 73-200 Choszczno

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracji - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Specjalista w dziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Szczecin, ul. Mieszka I 33    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw z zakresu ewidencji pracy w odniesieniu do pracowników Zarządu Zlewni i podległych jednostek, prowadzenie obsługi administracyjno-gospodarczej Zarządu Zlewni, w tym współpraca w prowadzeniu sekretariatu i kancelarii, dbanie...
  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin, Biuro Laufen Bespoke Solutions    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    To będziesz odpowiedzialny/a za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie i procesowanie kodów produktów na zamówienie (SAP, MDM) Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i...
  • Fakturzysta - Pracownik biura obsługi klienta / Kasjer

    DRIMPOL Spółka z o.o.   Elizówka, k. Lublina    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Opis stanowiska: obsługa zamówień sprzedaży i zakupu wystawianie dokumentów w systemie informatycznym kontrola generowanej w dziale dokumentacji, kompletowanie i archiwizowanie obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego Spółki rozliczanie kierowców z dokumentów i gotówki planowanie...
  • Fakturzysta - Pracownik biura obsługi klienta / Kasjer

    DRIMPOL Spółka z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Opis stanowiska: obsługa zamówień sprzedaży i zakupu wystawianie dokumentów w systemie informatycznym kontrola generowanej w dziale dokumentacji, kompletowanie i archiwizowanie obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego Spółki rozliczanie kierowców z dokumentów i gotówki planowanie...
  • Pomoc Apteczna

    Medicover Apteka   Gdańsk, ul. Aleja Grunwaldzka 472A    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: samodzielne zarządzanie stanami magazynowymi; sprawne przyjmowanie towaru, sprawdzenie pod względem jakościowym oraz ilościowym zgodności z fakturą zakupu; rzetelne weryfikowanie dat ważności przyjmowanego towaru; przygotowanie asortymentu...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    KTI Poland S.A.   Płock    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalista ds. Administracyjnych w szczególności należeć będzie: Zarządzanie pracą recepcji; Organizacja i rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych; Organizacja spraw związanych z zakwaterowaniem i transportem pracowników własnych oraz...
  • Starszy Referent w Dziale Operacyjnym w Wydziale Organizacyjnym

    Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: opracowywanie zleconych projektów zarządzeń, pełnomocnictw i upoważnień, prowadzenie postępowań odwoławczych od rozstrzygnięć postępowań konkursowych przy współpracy komórek merytorycznych, udział w przygotowywaniu projektów zmian w umowach o...
  • Starszy Referent w Sekcji Administracyjnej w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym

    Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: prowadzenie spraw związanych z administrowaniem i obsługą budynków, w tym konserwacja i serwis urządzeń, sprzątanie, rozliczanie dostaw i mediów (energia elektryczna, energia cieplna, dostawy wody i odbiory ścieków), prowadzenie dokumentacji...