Samodzielny referent

Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Przemyśl
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa6 dni temu
Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Samodzielny referent
Miejsce pracy: Przemyśl
Ogłoszenie o naborze Nr 142418

Warunki pracy


  • Praca o charakterze administracyjno – biurowym. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę. Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne, wyposażone w zestaw komputerowy
    z monitorem ekranowym, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe
  • Lokalizacja w jednym pięciokondygnacyjnym budynku biurowym (dźwig osobowy). Wejście do budynku przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.

 

Zakres zadań

  • Obsługuje Pełnomocnika do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych w zakresie realizacji zadań wynikających z przepisów o ochronie informacji niejawnych, dotyczących w szczególności: bezpieczeństwa osobowego, bezpieczeństwa fizycznego, bezpieczeństwa teleinformatycznego,
  • Wspomaga w bieżącej pracy i zastępuje Kierowników Kancelarii Tajnej w Izbie w czasie ich nieobecności w pracy,
  • Współpracuje w realizacji zadań związanych z systemem zarządzania ciągłością działania w Izbie i podległych urzędach, z wyłączeniem systemów niejawnych,
  • Współpracuje z komórką organizacyjną Ministerstwa, właściwą w sprawach zarządzania bezpieczeństwem i ochroną informacji, w zakresie realizowanych zadań,
  • Wdraża i koordynuje w zakresie właściwości komórki stosowanie jednolitych standardów w komórkach organizacyjnych podległych urzędów,
  • Wspiera Dyrektora w zapewnieniu adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej w zakresie właściwości komórki i podległych urzędów,
  • Współpracuje przy realizacji zadań z innymi organami.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1,5 roku w obszarze ochrony informacji niejawnych
  • Szkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych,
  • Specjalistyczne szkolenie dla Kierowników kancelarii tajnych,
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne” wydane przez ABW lub SKW
  • Znajomość przepisów ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej oraz ustaw: o ochronie informacji niejawnych, o finansach publicznych,
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych
  • Umiejętności interpersonalne: grzeczność i uprzejmość, łatwość komunikacji, tj.: umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły oraz umiejętność pracy w zespole
  • Niepełnienie służby zawodowej, niewykonywanie pracy w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, z późn. zm.) ani niewspółpracowanie ze wskazanymi organami bezpieczeństwa państwa
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych,
  • Kopie dokumentów potwierdzających ukończenie specjalistycznego szkolenia dla Kierowników kancelarii tajnych,
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne” wydanego przez ABW lub SKW,
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-20 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
ul. Geodetów 1
35-959 Rzeszów
Ofertę możesz złożyć:
- w siedzibie Izby pod wskazanym wyżej adresem,
- za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej,
- drogą elektroniczną z wykorzystaniem platformy ePUAP lub za pośrednictwem formularza elektronicznego systemu Hrappka.

Przesłanie oferty na adres e-mail nie stanowi skutecznego złożenia oferty.

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

KLAUZULA INFORMACYJNA IAS W RZESZOWIE


DLA KANDYDATÓW DO PRACY W SŁUŻBIE CYWILNEJ


 


            Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO).


1.      Administrator danych i kontakt do niego:


informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Geodetów 1, 35-959 Rzeszów. Kontakt z administratorem danych jest możliwy pod adresem e-mail: ias.rzeszow@mf.gov.pl lub pocztą tradycyjną kierowaną na powyższy adres.


2.      Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych:


informujemy, że możecie się Państwo kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych z Inspektorem Ochrony Danych drogą elektroniczną na adres e-mail: iod.rzeszow@mf.gov.pl.


3.      Cel przetwarzania danych:


przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.


4.      Informacje o odbiorcach danych:


informujemy, że Państwa dane osobowe mogą być udostępniane tylko i wyłącznie uprawnionym organom na podstawie odpowiednich przepisów prawa.


5.      Okres przechowywania danych:


czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
(z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Administrator danych ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.


6.       Uprawnienia:


1)        prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,


2)        prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,


3)        prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,


4)        prawo do usunięcia danych osobowych


– żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy Administratora danych, podany powyżej;


5)        prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


7.      Podstawa prawna przetwarzania danych:


1)        art. 6 ust. 1 lit. b RODO;


2)        art. 221 Kodeksu pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawy
z dnia 14 lipca1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;


3)        art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


8.      Informacje o wymogu podania danych:


Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawie o służbie cywilnej jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne,
a zgodę tak wyrażoną można odwołać w każdym czasie.


Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust.
1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana
w dowolnym czasie.


9.      Inne informacje:


Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracji - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   podkarpackie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Fakturzysta - Pracownik biura obsługi klienta / Kasjer

    DRIMPOL Spółka z o.o.   Elizówka, k. Lublina    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Opis stanowiska: obsługa zamówień sprzedaży i zakupu wystawianie dokumentów w systemie informatycznym kontrola generowanej w dziale dokumentacji, kompletowanie i archiwizowanie obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego Spółki rozliczanie kierowców z dokumentów i gotówki planowanie...
  • Fakturzysta - Pracownik biura obsługi klienta / Kasjer

    DRIMPOL Spółka z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Opis stanowiska: obsługa zamówień sprzedaży i zakupu wystawianie dokumentów w systemie informatycznym kontrola generowanej w dziale dokumentacji, kompletowanie i archiwizowanie obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego Spółki rozliczanie kierowców z dokumentów i gotówki planowanie...
  • Pomoc Apteczna

    Medicover Apteka   Gdańsk, ul. Aleja Grunwaldzka 472A    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: samodzielne zarządzanie stanami magazynowymi; sprawne przyjmowanie towaru, sprawdzenie pod względem jakościowym oraz ilościowym zgodności z fakturą zakupu; rzetelne weryfikowanie dat ważności przyjmowanego towaru; przygotowanie asortymentu...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    KTI Poland S.A.   Płock    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalista ds. Administracyjnych w szczególności należeć będzie: Zarządzanie pracą recepcji; Organizacja i rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych; Organizacja spraw związanych z zakwaterowaniem i transportem pracowników własnych oraz...
  • Starszy Referent w Dziale Operacyjnym w Wydziale Organizacyjnym

    Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: opracowywanie zleconych projektów zarządzeń, pełnomocnictw i upoważnień, prowadzenie postępowań odwoławczych od rozstrzygnięć postępowań konkursowych przy współpracy komórek merytorycznych, udział w przygotowywaniu projektów zmian w umowach o...
  • Starszy Referent w Sekcji Administracyjnej w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym

    Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: prowadzenie spraw związanych z administrowaniem i obsługą budynków, w tym konserwacja i serwis urządzeń, sprzątanie, rozliczanie dostaw i mediów (energia elektryczna, energia cieplna, dostawy wody i odbiory ścieków), prowadzenie dokumentacji...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalista ds. Rozwoju Sieci Podwykonawców

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Pozyskiwanie placówek współpracujących; Bieżąca współpraca z Departamentem Sprzedaży; Organizacja akcji profilaktycznych; Tworzenie i administrowanie dokumentami dot. placówek współpracujących; Wsparcie innych Departamentów w organizacji opieki medycznej na terenie sieci...
  • Referent / Referentka ds. obsługi sekretariatu

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: prowadzenie terminarza spotkań Dziekana i Prodziekanów, koordynowanie i obsługa spotkań służbowych, koordynacja współpracy...