Firma Dora Metal Sp.z o.o jest wiodącą w branży gastronomicznej w Polsce, firmą z długoletnią tradycją i doświadczeniem w projektowaniu i produkcji profesjonalnych urządzeń dla sektora HORECA, które cieszą się ogromnym uznaniem i zaufaniem wśród fachowców i klientów branży gastronomicznej zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Dora Metal Sp.z o.o. oraz firma Kromet Sp.z o.o. tworzą wspólnie Grupę Dora Metal, której atrakcyjna i zróżnicowana oferta pozwala na kompleksowe wyposażenie zapleczy kuchennych.
Uzupełnieniem naszej bogatej oferty dla branży gastronomicznej, jest największe w Polsce, kulinarne centrum szkoleniowe Centrum Techniki Kulinarnej DORAM, które daje możliwości poznania technik gotowania oraz zasad prawidłowego doboru sprzętu używanego w gastronomii.
Więcej informacji na stronie
www.grupadorametal.pl
W związku z dynamicznym rozwojem i ekspansją eksportową zatrudnimy OD ZARAZ:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (zasoby ludzkie, administracja, prawo)
- min.2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- doskonała znajomość przepisów prawa pracy
- doświadczenie w przygotowywaniu analiz i raportów
- bardzo dobra obsługa komputera (pakiet MS Office, Internet, poczta elektroniczna)
- dokładność, sumienność, samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- zaangażowanie w pracę i chęć pogłębiania własnej wiedzy
- sporządzanie, prowadzenie dokumentacji związanych ze stosunkiem pracy, akt osobowych pracowników, aktów wewnątrzzakładowych (regulaminów, zarządzeń itp.)
- organizowanie, prowadzenie, kontrolowanie polityki personalnej
- prowadzenie spraw kadrowych w przedsiębiorstwie (m.in. sporządzanie list obecności, rejestracja czasu pracy, organizacja kursów i szkoleń, analiza zatrudnienia)
- planowanie i kontrola wykorzystania funduszu socjalnego
- sporządzanie sprawozdań na potrzeby GUS lub innych instytucji
- planowanie, organizacja, kontrola prac administracyjnych i prac sekretariatu (m.in. organizacja zakupu samochodów, kontrola poprawności używania samochodów służbowych, organizacja imprez integracyjnych, świątecznych)
- nadzór i organizacja stanowisk pracy, wyposażenia biur, nadzór nad utrzymaniem czystości w pomieszczeniach biurowych i socjalnych
- koordynowanie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy
- organizowanie, koordynowanie i kontrolowanie prac związanych z utrzymaniem w ciągłości pracy struktury informatycznej w spółce
- wysokie wynagrodzenie oraz atrakcyjny system motywacyjny
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie na rynku międzynarodowym
- ciekawą, pełną wyzwań pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- szeroki pakiet socjalny