HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Zespół HRK FINANCE specjalizuje się w rekrutacji wysokiej klasy ekonomistów na potrzeby organizacji międzynarodowych oraz wiodących spółek z kapitałem polskim. Dla naszych klientów pozyskujemy ekspertów i menedżerów oraz pracowników średniego szczebla w działach finansów. Posiadamy unikalne doświadczenia w budowaniu całych struktur centrów finansowych.
Dla jednego z naszych Klientów, lidera w swojej branży, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
Samodzielny Księgowy/Księgowa
województwo: mazowieckie
Zadania:
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów różnych branż,
- Przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych oraz raportów statystycznych,
- Przygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z polskimi zasadami rachunkowości,
- Przygotowywanie raportów i sprawozdań zgodnych ze standardami przyjętymi przez klienta,
- Kontakty z urzędami skarbowymi i pomoc w przypadku przeprowadzania kontroli podatkowych.
Wymagania:
- minimum 2 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu pełnej księgowości (konieczne doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym),
- pełna znajomość zagadnień księgowych i przepisów podatkowych,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- praktyczna umiejętność obsługi oprogramowania księgowo-finansowego – najlepiej Symfonia,
- dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność i zaangażowanie,
- bardzo dobre umiejętności komunikacji i współpracy w zespole,
- certyfikat księgowy Ministerstwa Finansów będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość wykorzystania j.angielskiego w codziennym środowisku pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- możliwość finansowania uzyskania kwalifikacji formalnych (np. PCA, doradcę podatkowego),
- atrakcyjny pakiet socjalny (ubezpieczenie na życie, opieka w prywatnym centrum medycznym, karta Multisport, oferta kulturalna),
- dofinansowanie 50% kosztów kursu językowego.
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy HRK S.A z siedzibą w Warszawie przy Pl. Bankowym 2 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.