Na początku była pasja, która stanowiła siłę napędową dla założycieli firmy dążących do bycia lepszym.
Do stworzenia czujników o unikalnej, jakości i niezawodności oraz oferowania najwyższego poziomu obsługi.
Tak powstała firma ifm w październiku 1969 roku. W lipcu 2012 ruszyła produkcja w ifm ecolink w Opolu. Obecnie nasz zakład zatrudnia około 500 osób i bardzo aktywnie się rozwija - cały czas zatrudniamy kolejnych specjalistów.
Obecnie poszukujemy do naszego zespołu:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, controlling);
- Co najmniej 3-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w księgowości;
- Doświadczenie w firmie produkcyjnej min. 3 lata;
- Praktyczną umiejętność obsługi oprogramowania finansowo-księgowego, mile widziana znajomość SAP(moduł FI);
- Znajomość zagadnień dotyczących sprawozdawczości (m.in. GUS, NBP);
- Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym - warunek konieczny;
- Praktyczną umiejętność posługiwania się pakietami MS Office, w szczególności arkusza Excel;
- Mile widziana znajomość zagadnień ze strefami ekonomicznymi;
- Mile widziana wiedza w zakresie rachunkowości zarządczej.
- Dekretowaniu i księgowaniu dokumentów w systemie SAP;
- Weryfikacji dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i podatkowym;
- Współpracy w zakresie rozliczeń Spółki z tytułu podatku VAT i CIT i tworzeniu dokumentacji w związku z cenami transferowymi;
- Współodpowiedzialności za sprawne działanie księgowości w firmie;
- Czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca oraz comiesięczną sprawozdawczością finansową,
- Sprawozdawczości finansowej rocznej oraz statystycznej;
- Bieżącej współpracy z bankami, instytucjami, audytorami zewnętrznymi.
- Realny, indywidualny wpływ na tworzenie produktu
- Ciekawą, interesującą pracę, w której stopniowo będziesz się rozwijał
- Możliwość kształtowania nowych technologii
- Stabilne zatrudnienie na lata, na podstawie umowy o pracę
- Koleżeńską atmosferę
- Stołówkę w firmie z dofinansowaniem posiłków
- Uczestnictwo w firmowych imprezach integracyjnych (wyjazdy sezonowe, imprezy plenerowe)
- Dofinansowanie do karty sportowej OK System
- Pakiet socjalny (bony świąteczne, prezenty/ bony dla dzieci pracowników)
- Duży parking przed siedzibą - nigdy nie zabraknie dla Ciebie miejsca :)
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, controlling);
- Co najmniej 3-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w księgowości;
- Doświadczenie w firmie produkcyjnej min. 3 lata;
- Praktyczną umiejętność obsługi oprogramowania finansowo-księgowego, mile widziana znajomość SAP(moduł FI);
- Znajomość zagadnień dotyczących sprawozdawczości (m.in. GUS, NBP);
- Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym - warunek konieczny;
- Praktyczną umiejętność posługiwania się pakietami MS Office, w szczególności arkusza Excel;
- Mile widziana znajomość zagadnień ze strefami ekonomicznymi;
- Mile widziana wiedza w zakresie rachunkowości zarządczej.
- Dekretowaniu i księgowaniu dokumentów w systemie SAP;
- Weryfikacji dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i podatkowym;
- Współpracy w zakresie rozliczeń Spółki z tytułu podatku VAT i CIT i tworzeniu dokumentacji w związku z cenami transferowymi;
- Współodpowiedzialności za sprawne działanie księgowości w firmie;
- Czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca oraz comiesięczną sprawozdawczością finansową,
- Sprawozdawczości finansowej rocznej oraz statystycznej;
- Bieżącej współpracy z bankami, instytucjami, audytorami zewnętrznymi.
- Realny, indywidualny wpływ na tworzenie produktu
- Ciekawą, interesującą pracę, w której stopniowo będziesz się rozwijał
- Możliwość kształtowania nowych technologii
- Stabilne zatrudnienie na lata, na podstawie umowy o pracę
- Koleżeńską atmosferę
- Stołówkę w firmie z dofinansowaniem posiłków
- Uczestnictwo w firmowych imprezach integracyjnych (wyjazdy sezonowe, imprezy plenerowe)
- Dofinansowanie do karty sportowej OK System
- Pakiet socjalny (bony świąteczne, prezenty/ bony dla dzieci pracowników)
- Duży parking przed siedzibą - nigdy nie zabraknie dla Ciebie miejsca :)
Poznaj
IFM ECOLINK
Poznaj IFM ECOLINK
Na początku była pasja, która stanowiła siłę napędową dla założycieli firmy dążących do bycia lepszym. Do stworzenia czujników o unikalnej, jakości i niezawodności oraz oferowania najwyższego poziomu obsługi. Ta wizja oraz świadomość, że jakość to znacznie więcej niż sam produkt, doprowadziła do powstania ifm w październiku 1969 roku.
Proces rekrutacji
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Pierwsze spotkanie rekrutacyjne
- Krok Drugie spotkanie rekrutacyjne
- Krok Oferta pracy