Ogłoszenie numer: 68252, z dnia 2009-06-22
Green Company sp. z o.o.
www.green.wroc.pl
Samodzielna Księgowa/Księgowy
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: 1
Opis stanowiska
- Uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami, kompensaty,
- Realizacja przelewów bankowych,
- Rozliczanie kosztowe produkcji,
- Księgowanie wyciągów bankowych, raportów kasowych, faktur kosztowych, sprzedażowych, WNT i WDT, faktur leasingowych, przychodów i rozchodów, rezerw i rozliczeń międzyokresowych, polis ubezpieczeniowych, rozliczeń walutowych, importu usług, dokumentów magazynowych,
- RMK, ewidencja i rozliczanie,
- Środki trwałe, zakupy i sprzedaż, rezerwy, wycena waluty,
- Analiza i uzgadnianie kont wynikowych i bilansowych zgodnych z zakresem obowiązków na koniec każdego miesiąca,
- Doświadczenie w opracowywaniu sprawozdań finansowych (rachunek zysków i strat, bilans, rachunek przepływów pieniężnych),
- Doświadczenie w sporządzaniu comiesięcznych deklaracji CIT, VAT (uzgadnianie rejestrów VAT w zakresie księgowanych dowodów) oraz raportów do GUS,
Wymagania
- Doświadczenie na stanowisku samodzielnego księgowego w firmie produkcyjnej,
- Uprawnienia do prowadzenia pełnej księgowości
- Dobra znajomość prawa bilansowego i podatkowego,
- Praktyczna znajomość przepisów Ustawy o Rachunkowości I międzynarodowych standardów rachunkowości,
- Sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT-2, VAT-7, WNT),
- Znajomość procedur windykacyjnych,
- Umiejętność obsługi systemu klasy ERP (CDN XL) oraz pakietu MS Office (Word, Excel),
- Umiejętność sporządzania bilansów,
- Ewidencja środków trwałych,
- Kreatywność, samodzielność działania,
- Umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
- Pracę w stabilnej Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- Pracę w ciekawej i rozwijającej się branży,
- Ciekawą pracę, rozwijającą umiejętności i wymagającą dużej samodzielności,
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.